news-background
news-background

استیون سودربرگ و چنینگ تیتوم برای Magic Mike 3 بازمی‌گردند

«چنینگ تیتوم» و «استیون سودربرگ» برای قسمت سوم «مایک جادویی» (Magic Mike) بازمی‌گردند. سودربرگ کارگردان فیلم و «رید کارولاین» نویسنده این دنباله که به صورت انحصاری از اچ‌بی‌او مکس روی ایر می‌رود خواهد بود. تیتوم در شبکه‌های اجتماعی تولید این فیلم را تأیید کرده است.

برادران وارنر اعلام کرده است که این دنباله «آخرین رقص مایک جادویی» (Magic Mike’s Last Dance) نام خواهد داشت و تیتوم برای بازی در نقش «مایک لین» بازمی‌گردد. «گرگوری جیکوبز» که «مایک جادویی ۲» (Magic Mike XXL) را در سال ۲۰۱۵ کارگردانی کرده بود، به عنوان تهیه‌کننده باز خواهد گشت.

 دو قسمت اول این فیلم‌ها نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. علاوه بر این برنامه‌ای تحت عنوان «اجرای زنده مایک جادویی» (Magic Mike Live) از سال ۲۰۱۷ در حال برگزاری است و پس از شروع از لاس وگاس به سایر نقاط دنیا از جمله لندن، برلین و استرالیا رفته است. این اجراهای زنده سبب شد که اچ‌بی‌او مکس برای تولید مسابقه تلویزیونی «در جستجوی مایک جادویی» (Finding Magic Mike) به تهیه‌کنندگی سودربرگ چراغ سبز نشان دهد.

سودربرگ در مورد قسمت سوم می‌‌گوید: «به محض اینکه دیدم چنینگ، رید و گروه رقص‌آرایی «مایک جادویی» در برنامه‌های زنده چه کرده‌اند، فکر کردم که باید فیلم دیگری بسازیم. رؤیای «مایک لین» برای پیوند زدن مردم به هم از طریق رقص باید به حقیقت بدل شود.»

تیتوم فوریه آینده در کمدی">فیلم «سگ» (Dog) استودیوی ام‌جی‌ام و پس از آن در کمدی ماجراجویانه «شهر گمشده» (The Lost City) با بازی «ساندرا بولاک» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید