news-background
news-background

واکنش‌ها به نامزدی گرمی لویی سی‌کی پس از اتهامات آزار جنسی

«لویی سی‌کی» در بخش بهترین آلبوم کمدی نامزد گرمی است.

نامزدی «لویی سی‌کی» در مراسم اهدای جوایز گرمی ۲۰۲۲ با استند-آپ «با احترام لویی سی‌‌کی» (Sincerely Louis CK) با انتقاداتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. سی‌.کی. در این اجرا با آزارهای جنسی خودش شوخی می‌کند.

در سال ۲۰۱۷ چند زن در مصاحبه با نیویورک تایمز مدعی‌ شدند که سی‌کی به رفتارهای جنسی ناشایستی در مقابل آنان دست زده است. کمدین مدتی بعد به این آزارهای جنسی اعتراف کرد اما اثری از عذرخواهی در بیانیه او دیده نمی‌شد. در پی مطرح شدن این اتهامات، اکران اولین فیلم بلند سی.کی. در مقام کارگردان تحت عنوان «دوستت دارم پدر» (I Love You Daddy) لغو شد.

کمدین ۵۲ ساله در اجرای «با احترام» می‌گوید: «فقط می‌توانم به شما بگویم که تنها بودن را دوست ندارم و از خودارضایی لذت می‌برم. تنها که باشی غم‌انگیز است. دوست دارم کسی هم در کنارم باشد. مایلم دیگران را سهیم کنم. در این کار هم تبحر دارم. اگر در شعبده‌بازی کارتان خوب باشد تنها در اتاقی تاریک انجامش نمی‌دهید. افرادی را جمع می‌کنید تا شگفت‌زده شوند.»

سی‌کی فراتر می‌رود و در ادامه اجرا زنان قربانی آزار جنسی را با بردگانی که به کار اجباری گماشته می‌شدند مقایسه می‌کند: «به سرودهای روحانی سیاه‌پوستان شبیه است. یعنی گذاشتن فرض بر رضایت زن مانند این است که آن‌ها آواز برده‌ها در حین کار را شنیده باشند و تو بگویی: «به برده‌ها خوش می‌گذرد.»»

«چلسی هندلر»، «کوین هارت» و «نیت بارگاتزی» رقبای سی.کی. در کسب گرمی خواهند بود در حالی که «دیو شپل» دیگر کمدین متهم به تراجنسیت‌ستیزی نامزدی گرمی دیگری به دست آورده است.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در مورد این نامزدی می‌نویسد: «لویی سی‌کی می‌تواند نامزدی امی خودش را در ماتحت مل گیبسون فرو کند.» یا کاربری دیگر: «لویی سی‌کی، کوین هارت و دیو شپل همگی نامزد گرمی شده‌اند؟ اگر «فرهنگ تحریم» این است، بهتر است همه زنان کمدینی که می‌شناسم تحریم شوند به جای اینکه دستمزد اندکی بگیرند و ناشناس بمانند.»

کاربر دیگری می‌نویسد: «برای آن‌هایی که تلاش‌های عمیق فرهنگ تحریم را زیر نظر گرفته‌اند: دیو شپل و لویی سی‌کی هر دو امروز نامزد گرمی شده‌اند.»

یک کاربر دیگر اضافه می‌کند: «لویی سی‌کی نامزد گرمی شده و مل گیبسون قرار است «اسلحه مرگبار ۵» را کارگردانی کند. تحریم شدن افسانه‌ای است که فاکس نیوز ساخته تا جنگ فرهنگی را هدایت کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۶

اتهام بوده دیگه تا ثابت نشه طرف بیگناه محسوب میشه.

نمایش اسپویل