news-background
news-background

اولین تیزر سریال Inventing Anna: جولیا گارنر در نقش کلاهبردار روس

نت‌فلیکس سریال «جعل آنا» را در ماه فوریه پخش می‌کند.

 

نت‌فلیکس از اولین تیزر سریال «جعل آنا» (Inventing Anna) با بازی «جولیا گارنر» در نقش «آنا دلوی» کلاهبردار روسی-آلمانی رونمایی کرد. «شاندا رایمز» این سریال را به واسطه قراردادی چندساله با نت‌فلیکس تولید کرده است.

این سریال بر اساس مقاله‌ای که «جسیکا پرسلر» در «مجله نیویورک» منتشر کرد الهام گرفته شده است. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «در «جعل آنا»، یک ژورنالیست در مورد پرونده «آنا دلوی» تحقیق می‌کند، زنی آلمانی که دل و ثروت اهالی نیویورک را با هم ربود. اما آیا آنا بزرگ‌ترین زن کلاهبردار نیویورک است، یا اینکه او فقط پرتره‌ای از رؤیای آمریکایی است؟»

گارنر با سریال «اوزارک» (Ozark) دو جایزه امی در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال‌های درام را به خانه برده است. فصل چهارم این سریال در ماه ژانویه از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. «آنا کلامسکی»، «آرین مؤید»، «کیتی لوز»، «الکسیس فلوید»، «اندرز هولم»، «آنا دیور اسمیت»، «جف پری»، «تری کینی» و «لاورن کاکس» دیگر بازیگران «جعل آنا» خواهند بود.

«آنا دلوی» با نام واقعی «آنا سوروکین» در سال ۲۰۱۳ به نیویورک نقل مکان کرد و خود را به عنوان یک زن آلمانی ثرتمند نشان داد تا به طبقه اشراف شهر راه پیدا کند و آن‌ها را فریب دهد. در سال ۲۰۱۹، او در هشت اتهام از جمله سرقت اموال گران‌قیمت گناه‌کار شناخته و به چهار تا ۱۲ سال حبس محکوم شد. او ۱۱ فوریه گذشته آزادی خود را به دست‌ آورد، اما در ماه مارس دلیل پایان مدت اقامت تعیین‌شده‌اش در ایالات بازداشت شد. سوروکین در حال حاضر منتظر است تا به آلمان بازگردانندش.

«جعل آنا» ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۲ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید