news-background
news-background

زمان پخش سریال Shining Vale با بازی «کورتنی کاکس» مشخص شد

 

شبکه استارز اعلام کرد که سریال کمدی ترسناک «دره درخشان» (Shining Vale) با بازی «کورتنی کاکس»، ستاره سریال «دوستان» (Friends) ۶ مارس ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. فصل اول در ۸ قسمت نیم ساعتی پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دره درخشان» درباره خانواده‌ای است که پس از یک سری مشکلات به شهر کوچکی نقل مکان می‌کنند. «کاکس» در این سریال نقش «پاتریشیا فلپس»، نویسنده‌ای مشهور است که پس از خیانت به همسرش تصمیم می‌گیرد به حومه شهر برود تا خانواده‌اش را نجات دهد. خانه جدید این خانواده گذشته وحشتناکی دارد و چند نفر در آن به قتل رسیده‌اند. حقیقتی که پاتریشیا و «تری» پس از خرید خانه به آن پی می‌برند. اما به نظر می‌رسد تنها پاتریشیا متوجه نکات عجیب این خانه می‌شود. پاتریشیا که در نوشتن رمان دومش دچار مشکل شده، با رفتار سرد همسرش روبه‌رو است و فرزندان نوجوانش توجهی به او ندارند، تلاش می‌کند تا با حس افسردگی و تسخیر شدگی در این خانه مبارزه کند. او احساس می‌کند که روح فرد قاتل که زن خانه‌دار 50 ساله‌ای به نام «رزماری» است، می‌خواهد او را تسخیر کند.

علاوه بر کاکس، بازیگرانی چون «گرگ کینر»، «گاس بیرنی»، «دیلان گیج»، «مرین دانجی» و «میرا سوروینو» در این سریال نقش آفرینی می‌کنند. «جف آستروف» و «شارون هورگان» سازندگان این سریال هستند. آستروف، هورگان، کاکس، «آرون کپلان» و «دانا هانر» تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید