news-background
news-background

فیلم C’mon C’mon واکین فینیکس برنده جایزه «قورباغه طلایی» بهترین فیلمبرداری و «جایزه مخاطبین» در جشنواره کامریمیج شد

فیلم «زودباش زودباش» (C’mon C’mon) «مایک مایلز» در جشنواره فیلم «انرجاکامریمیج» جایزه «قورباغه طلایی» بهترین فیلمبرداری و «جایزه مخاطبین» را دریافت کرد.

«رابی رایان» فیلمبردار این فیلم که «سوگلی» (The Favourite) را در کارنامه دارد، «قورباغه طلایی» را کسب کرده تا به یکی از مدعیان کسب اسکار نیز تبدیل شود. از سال ۱۹۹۳ تاکنون چند برنده این جایزه موفق به کسب اسکار بهترین فیلمبرداری شده‌اند و ۱۲ برنده از ۳۰ برنده نامزدی اسکار را دریافت کرده‌اند. در هشت سال گذشته، ۵ برنده موفق به کسب نامزدی اسکار شده‌اند که مورد اخیرش «جاشوا جیمز ریچاردز» با «سرزمین خانه‌به‌دوشان» (Nomadland) و «لارنس شر» با «جوکر» (Joker) بوده‌اند.

جایزه «قورباغه نقره‌ای» امسال به «برونو دلبونل» برای فیلم «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) با بازی «دنزل واشینگتن» و «فرانسیس مک‌دورمند» و جایزه برنز به «گریگ فریزر» برای «تل‌ماسه» (Dune) به کارگردانی «دنی ویلنوو» اهدا شد. «ژولیا دوکورنو» فرانسوی نیز با فیلم «تیتان» (Titan) برنده بهترین کارگردان تازه‌کار شده است.

داستان «زودباش زودباش» با بازی «واکین فینیکس» که به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده در مورد یک ژورنالیست رادیویی به نام جانی با بازی فینیکس است که باید از پسر برادرش مراقبت کند. این فیلم که اولین بار ۲ سپتامبر در جشنواره تلیوراید اکران شد، با بودجه ۸ میلیون دلاری و از نوامبر ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰ تولید شده است. دیگر بازیگران فیلم «گبی هافمن»، «اسکوت مک‌نیری»، «وودی نورمن»، «برندن راش»، «کیت آدامز»، «جبوکی یانگ-وایت» و «مالی وبستر» خواهند بود.

جشنواره امسال کامریمیج از ۱۳ تا ۲۰ نوامبر در شهر ترونی لهستان برگزار شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید