news-background
news-background

پیش‌درآمد Predator تحت عنوان Prey تابستان ۲۰۲۲ از هولو پخش خواهد شد

«دن ترکتنبرگ» کارگردان «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» این پیش‌درآمد را می‌سازد.

 

قسمت بعدی چندگانه «غارتگر» (Predator) استودیو قرن بیستم «طعمه» (Prey) نام خواهد داشت. این فیلم داستانی داستانی در ۳۰۰ سال قبل روایت می‌کند و سرگذشت یک زن کومانچی به نام «نارو» را به تصویر می‌کشد که برخلاف سنت‌های آن زمان به میدان‌های جنگ ورود می‌کند. در سال ۲۰۱۹ «امبر میدهانتر» به عنوان بازیگر نقش اول فیلم معرفی شد.

«دن ترکتنبرگ» کارگردان «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» (10 Cloverfield Lane) را برای کارگردانی قسمت پنجم فیلم‌های «غارتگر» انتخاب شده است. آخرین فیلم این چندگانه توسط فاکس در سال ۲۰۱۸ و تحت عنوان «غارتگر» (The Predator) ساخته شده است. این فیلم را «شین بلک» کارگردانی کرد که یکی از عوامل قسمت اول فیلم در سال ۱۹۸۷ با بازی «آرنولد شوارزنگر» بود. بلک در آن فیلم نقش یکی از کاماندوها را بازی کرد و به شکل وحشیانه‌ای توسط شکارچی فرازمینی کشته شد.

عنوان و زمان پخش فیلم «طعمه» از هولو در رویداد «روز دیزنی+» فاش شد. دیگر پروژه‌های قرن بیستم برای سال آینده میلادی «رزالین» (Rosaline) با بازی «کیتلین دیور»، اکشن «شاهدخت» (The Princess) با بازی «جویی کینگ» و «خروج ممنوع» (No Exit) با بازی «هاوانا رز لیو» خواهد بود.

ترکتنبرگ از زمان انتشار «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» فیلم بلندی کارگردانی نکرده، اما اپیزود اول سریال ابرقهرمانی «پسران» (The Boys) را برای آمازون ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید