news-background
news-background

ازدحام استودیوها برای خریداری ایده فیلم اکشن و کمدی جیسون موموآ و دیو باتیستا که از یک توییت متولد شد

 

استودیو‌ی ام‌جی‌ام در آستانه خریداری امتیاز تولید و پخش فیلم اکشن و کمدی «جیسون موموآ» و «دیو باتیستا» است. این بازیگران ایده خود را در طول این هفته با استودیوهای هالیوود در میان گذاشته بودند. موموآ و باتیستا اخیراً در فصل دوم سریال «دیدن» (See) اپل تی‌وی+ مقابل یکدیگر دیده شده‌اند.

«جاناتان تراپر» که سابقه نویسندگی در فیلم «پروژه آدام» (The Adam Project) با بازی «رایان رینولدز» را دارد، فیلمنامه این کمدی و اکشن جدید را به نگارش درمی‌آورد. این فیلم اثری شبیه به «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) توصیف شده که احتمالاً در هاوایی تولید خواهد شد.

باتیستا آگست امسال در صفحه توییتر خود نوشته بود: «این ایده را به هوا پرت می‌کنم تا ببینیم چه پیش می‌آید. بفرمایید... من و موموآ در یک فیلم پلیسی شبیه به «اسلحه مرگبار» با دو شخصیت مرد به کارگردانی «دیوید لیچ». بسیار خوب! مطرح شد. حالا منتظر می‌مانیم.»

موموآ که رابطه صمیمانه‌ای با باتیستا دارد، در چند روز بعد این ایده را با حضور در برنامه «جیمز کوردن» تکرار کرد و گفت این فیلم را در هاوایی فیلمبرداری خواهند کرد، باتیستا زیرپوش اسپیدو می‌پوشد و موموآ شورت‌های گشاد همیشگی‌اش را.

کارگردان فیلم هنوز انتخاب نشده اما این دو بازیگر امیدوارند که فیلم را در سال ۲۰۲۳ فیلمبرداری کنند چرا که مشغول پروژه‌های دیگری‌اند. این دو در فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» نیز حاضر بودند اما در صحنه مشترکی دیده نشدند.

موموآ در حال بازی در «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) است در حالی که باتیستا باید در «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy vol. 3) «جیمز گان» و «تل‌ماسه ۲» مقابل دوربین برود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید