news-background
news-background

جیک جیلنهال و داگ لایمن در بازسازی Road House

استودیوی ام‌جی‌ام برای بازسازی «رود هوس» (Road House) به دنبال همکاری با «جیک جیلنهال» و «داگ لایمن» است. تاریخ تولید پروژه هنوز نامشخص است اما ام‌جی‌ام آن را در اولویت قرار داده. «ورایتی» گزارش داده است که هنوز قراردادی با جیلنهال برای بازیگری و لایمن برای کارگردانی منعقد نشده اما مذاکرات در حال پیشرفت است.

در صورت نهایی شدن قرارداد، بازسازی «رود هوس» اولین همکاری میان جیلنهال و لایمن خواهد بود. این دو اخیراً به پروژه‌های زیادی پیوسته‌اند: جیلنهال به زودی در «مترجم» (The Interpreter) «گای ریچی» در مورد جنگ افغانستان مقابل دوربین می‌رود و لایمن فیلم ماجراجویانه «اورست» (Everest) را شروع می‌کند.

نسخه اول «رود هوس» در سال ۱۹۸۹ عرضه شد و «پاتریک سوویزی» در نقش «جیمز دالتون» بازی کرد که وظیفه رسیدگی به مشکلات یک بار در میزوری را داشت. موفقیت دالتون توجه تاجر فاسدی با بازی «بن گاتزارا» را معطوف می‌کند که شهر کوچکی را می‌گرداند. این فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شد و ۳۰ میلیون دلار فروخت. در حال حاضر بازی جیلنهال در نقش دالتون تأیید نشده و معلوم نیست که آیا فیمل یک بازسازی کامل خواهد بود یا برداشت متفاوتی از قصه صورت می‌گیرد.

جیلنهال یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر هالیوود است که به تازگی در «گناه‌کار» (The Guilty) نت‌فلیکس دیده شده. فیلم «ناگهان» (Suddenly) با بازی «ونسا کربی»، «آمبولانس» (Ambulance) «مایکل بی»، «جستجوی درخت مادر» (Finding The Mother Tree) با همکاری «ایمی آدامز»، «مدیریت نبرد» (Combat Control) در مورد «جان چپمن» دریافت‌کننده‌ «مدال افتخار» به کارگردانی «سم هارگریو»، و مینی‌سریالی به نام «پسر» (The Son) برای شبکه اچ‌بی‌او با همکاری «دین ویلنوو» از جمله پروژه‌های آینده جیلنهال خواهند بود.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید