news-background
news-background

درخواست هواداران از یونیورسال: جیمز کوردن به هیچ شکل و فرمی نباید در تولید موزیکال Wicked مشارکت کند

هواداران فیلم «شرور» (Wicked) با راه‌اندازی یک شکواییه خواستار انتخاب نشدن «جیمز کوردن» شدند. این شکواییه که در وبسایت Change.org ثبت شده مستقیماً استودیوی یونیورسال را مخاطب قرار داده و تا کنون بیش از ۴۲ هزار امضاء جمع‌آوری کرده است. در بخشی از متن شکواییه آمده است: «جیمز کوردن به هیچ شکل و فرمی نباید در تولید فیلم «شرور» مشارکت کند یا به آن نزدیک شود... همین و بس.»

پس از انتخاب «آریانا گرانده» و «سینتیا اریوو» برای موزیکال سینمایی «شرور»، نام کوردن در شبکه‌های اجتماعی ترند شد. بیزاری هواداران این فیلم از کوردن به نظر با مشارکت او در موزیکال‌های دیگر از جمله فیلم نکوهش‌شده «گربه‌ها» (Cats) به کارگردانی «تام هوپر»، «پرام» (The Prom) «رایان مورفی»، «به سوی جنگل» (Into the Woods) «راب مارشال» و «سیندرلا» (Cinderella) آمازون با بازی «کامیلا کابیو» است.

کوردن بریتانیایی که تهیه‌کننده فیلم «سیندرلا» بود برای بازاریابی این اقتباس متفاوت در کلیپی با لباس موش در خیابان‌های لس‌آنجلس دیده شد. یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به تصاویر جنجالی کوردن در این ظاهر نوشت: «یک بار دیگر جیمز کوردن را در لباس موش ببینم داستان تبدیل شدنم به یک شخصیت شرور آغاز خواهد شد.» کاربر دیگری می‌نویسد: «می‌خواهم بدانم مسدود کردن خیابان‌های لس‌آنجلس برای یک اجرای لعنتی ایده چه کسی بوده، و بعد توی سرش بکوبم. یکی از احمقانه‌ترین روش‌ها برای تبلیغ یک فیلم است.»

اقتباس سینمایی از «شرور» از سال ۲۰۰۴ در یونیورسال در دست ساخت قرار دارد. کارگردانی فیلم به «جان ام. چو» سپرده شده که موزیکال «در ارتفاعات» (In the Heights) را در کارنامه دارد. تولید «شرور» از ژوئن ۲۰۲۲ در بریتانیا آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید