news-background
news-background

تصاویر دیده‌نشده از جوکر «جرد لتو» در Suicide Squad محرک جنبش #ReleaseTheAyerCut شد

اگرچه پنج سال از اکران «جوخه انتحار» (Suicide Squad) به کارگردانی «دیوید آیر» و معرفی یک «جوکر» جدید با بازی «جرد لتو» می‌گذرد، اما با «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» و نقش‌آفرینی «واکین فینیکس» در فیلم جداگانه شخصیت «جوکر» (Joker 2019) بازی لتو کم و بیش به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه برادران وارنر «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) را از اچ‌بی‌او مکس پخش کرد.

آیر پیش از اکران «جوخه انتحار» گان که نقدهای مثبتی دریافت کرد، نامه‌ای سرگشاده نوشت و گفت: «زندگی‌ام را وقف «جوخه انتحار» کردم. فیلمی شگفت‌انگیز ساختم – کات من سیاحتی پیچیده و احساسی با «آدم‌های بدی» بود که طرد شده و رفتاری نامهربانانه با آن‌ها شده بود (مضمونی که در روح من طنین‌انداز است). کات استودیو فیلم من نیست.» او در پایان تأکید کرده بود: «از این پس دیگر در مورد این موضوع به صورت عمومی حرفی نخواهم زد.»

این کارگردان وقتی دیگر نوشته بود که لتو «کاری باشکوه» ارائه داده اما دوباره عهدش را شکست و چهارشنبه این هفته باز هم بحث بازی لتو در نقش جوکر در «جوخه انتحار» را مطرح کرد.

آیر در صفحه توییتر خود تصویری دیده نشده از لتو در نقش جوکر به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «جرد عالی بود. اما هیچ‌کس نمی‌داند.» او تصاویر بیشتری در اینستاگرام منتشر کرده است. این توییت بار دیگر جنبش «کات ایر را منتشر کنید» (#ReleaseTheAyerCut‏) را در شبکه‌های اجتماعی ترند کرد. لتو در فیلم «جوخه انتحار» گان نقشی ایفا نکرد.

«آن سارنوف» مدیر عامل کمپانی وارنرمیدیا بهار گذشته در مصاحبه با «ورایتی» ایده انتشار کات کارگردان «جوخه انتحار» را رد کرد و گفت: «ما کات دیوید آیر را توسعه نخواهیم داد.» به‌دنبال موفقیت جنبش «کات اسنایدر را عرضه کنید»، هواداران اخیراً جنبش «دنیای اسنایدر را بازگردانید» (#RestoreTheSnyderVerse) را ایجاد کرده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی خواستار همکاری مجدد برادران وارنر و اسنایدر برای تولید پروژه‌های سینمایی ابرقهرمانی بیشتر شده‌اند، به این امید که گره‌های داستانی متعدد «لیگ عدالت زک اسنایدر» باز شود. اما سارنوف در این مورد هم تأکید می‌کند که برنامه‌ی وارنرمیدیا نگاه به آینده است نه گذشته.

لتو به زودی در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) مقابل «لیدی گاگا» و «ال پاچینو» دیده خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۳۵

بدترین جوکر تاریخ مرگ به ایر و گان که هردو جوخه انتحار با اون پتانسیلو تبدیل به مقوا کردن

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۴۸

ah shit here we go again ?

نمایش اسپویل