news-background
news-background

تریلر جدید انیمیشن Sing 2 با کاور یکی از ترانه‌های کلاسیک گروه U2

استودیوی ایلومینیشن تریلر جدید انیمیشن «آواز ۲» (Sing 2) با صداپیشگی «اسکارلت جوهانسون» را منتشر کرد. این تریلر بر روی شخصیت جوهانسون متمرکز است در حالی که اساس آن را ترانه کلاسیک «هنوز آنچه به دنبالش بوده‌ام را نیافته‌ام» (I Still Haven't Found What I'm Looking For) گروه U2 تشیکیل می‌دهد. در این فیلم مانند قسمت اول که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد ستارگان پرشماری صداپیشگی می‌کنند.

دوشنبه این هفته گروه راک ایرلندی U2 آهنگ جدید «آهنگ تو زندگی من را نجات داد» (Your Song Saved My Life) برای فیلم «آواز ۲» را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک رونمایی کردند.

در قسمت جدید باستر و دوستانش جاه‌طلبی‌های دیگری دارند و آماده می‌شوند «تئاتر ماه» را به مقصد شهر ترک کنند. آن‌ها برای موفقیت اسطوره راک «کلی کالووی» را تشویق می‌کنند به آن‌ها ملحق شود.

«متیو مک‌کانهی»، «ریس ویترسپون»، «اسکارلت جوهانسن»، «نیک کرال»، «تارون اجرتون» و «توری کلی» برای صداپیشگی بازمی‌گردند. «بابی کاناواله»، «لتشیا رایت»، «اریک آندره» و «چلسی پرتی» نیز از جمله صداپیشگان جدید چندگانه خواهند بود. «فرل ویلیامز»، «بونو» و «هالزی» موزیسین‌های این فیلم بوده‌اند.

«گرث جنینگز» برای نویسندگی و کارگردانی دنباله برای استودیوی ایلومینیشن بازگشته است. این فیلم قرار بود دسامبر سال در سالن‌های سینما اکران شود، اما پاندمی موجب شد که نمایش فیلم توسط یونیورسال به ۲ ژوئیه امسال و سپس دسامبر امسال موکول شود. این استودیو سپس «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise Of Gru) را برای تابستان آینده آماده اکران دارد.

«آواز ۲» ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید