news-background
news-background

سریال Extrapolations: فورست ویتاکر، ماریون کوتیار، توبی مگوایر و ایسا گنزالس به درام آنتولوژی اپل پیوستند

ستارگان بیشتری به سریال درام آنتولوژی اپل تی‌وی+ با موضوع تغییرات اقلیمی پیوسته‌اند. فورست ویتاکر، ماریون کوتیار، توبی مگوایر و ایسا گنزالس در سریال «آینده‌نگری» (Extrapolations) به نویسندگی اسکات زد. برنز نقش‌آفرینی خواهند کرد. این سریال که تأثیر تغییرات اقلیمی بر روی عشق، ایمان، کار، و خانواده را در قالب هشت قسمت به‌هم‌پیوسته بررسی می‌کند، در حال فیلمبرداری است.

پیش از این بازیگران ستارگان دیگری چون مریل استریپ، سی‌ینا میلر، کیت هرینگتون، طاهر رحیم، متیو رایس، دیوید دیگز، جما چان، دیوید شویمر و ادارش گوراو به سریال پیوسته بودند.

ویتاکر نقش یک سرمایه‌گذار به نام آگست بولو را بازی می‌کند، کوتیار نقش یک فروشنده آثار هنری به نام سیلویو بولو را بازی می‌کند، مگوایر در نقش یک کشاورز به نام نیک ظاهر خواهد شد و گنزالس ایفاگر نقش یک هنرمند و اینفلوئنسر به نام الودی است.

میلر در نقش یک زیست‌شناس دریایی به نام ربکا شیرر بازی می‌کند، هرینگتون نقش شخصیتی به نام «نیک بیلتون» را ایفا خواهد کرد که مدیر عامل یک کمپانی بزرگ صنعتی است، رحیم نقش «ازرا حداد» را بازی می‌کند، مردی که حافظه‌اش را از دست داده، رایس نقش یک مشاور املاک به نام جونیور را بازی خواهد کرد، دیگز در نقش یک خاخام به نام «مارشال زاکر» در فلوریدای جنوبی ظاهر خواهد شد، شویمر نقش «هریس گولدبلات» را بازی می‌کند که پدر یک دختر نوجوان است، و گوراو نقش راننده‌ای به نام گوراو را ایفا خواهد کرد.

ویتاکر به‌تازگی در فیلم بیوگرافیکال «احترام» (Respect) دیده شده، کوتیار در «آنت» (Annette) مقابل «آدام درایور» بازی کرده و مگوایر در کنار «برد پیت» و «مارگو رابی» در فیلم «بابل» (Babylon) بازی کرده است. گنزالس به زودی در سریال جدید نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» تحت عنوان «مسئله سه جرم» (The Three Body Problem) دیده خواهد شد.

«آینده‌نگری» به تهیه‌کنندگی برنز، مایکل النبرگ، گرگ جیکوبز، دوروتی فورتنبری و لیندزی اسپرینگر در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید