news-background
news-background

امیلیا کلارک و چیوتل اجیوفور به فیلم علمی-تخیلی Pod Generation پیوستند

«امیلیا کلارک» ستاره «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «چیوتل اجیوفور» بازیگر نامزد اسکار «۱۲ سال بردگی» (12 Years a Slave) به فیلم علمی تخیلی و رمانتیک «نسل تخمدان» (The Pod Generation) به کارگردانی «سوفی بارتس» ملحق شدند.

داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک روی می‌دهد جایی که هوش مصنوعی حکمرانی می‌کند و طبیعت به خاطره‌ای دور تبدیل شده است. ریچل با بازی کلارک و آلوی با بازی اجیوفور نقش یک زوج اهل نیویورک را بازی می‌کنند که قصد دارند خانواده‌ای تشکیل دهند. شغل ریچل به آن‌ها امکان می‌دهد از یک ابزار جدید به نام «پگاسوس» که توسط یک کمپانی بزرگ تکنولوژی توسعه پیدا کرده استفاده کنند و به واسطه رحم‌های مصنوعی جداشدنی سهمی یکسان از بارداری داشته باشند.

«نسل تخمدان» از مارس سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری خواهد شد. فیلمنامه این پروژه توسط کمپانی Mk2 در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به فروش گذاشته خواهد شد.

بارتس در مورد این فیلم می‌گوید: «همکاری با امیلیا و چیوتل در نقش یک زوج رؤیایی است که به حقیقت می‌پیوندد. تطبیق‌پذیری امیلیا، حس شوخ‌طبعی صمیمانه او و ظرفیت پذیرش عواطف پیچیده از او جفتی عالی با کاریزمای چیوتل و حضور شگفت او مقابل دوربین می‌سازد.» این کارگردان اضافه می‌کند که «ایده رحم مصنوعی به عنوان سرنوشتی شوم یا آزادی زنان ذاتاً کمدی است.»

«نسل تخمدان» سومین فیلم بلند بارتس پس از «ارواح سرد» (Cold Souls) و «مادام بوواری» (Madame Bovary) است که در جشنواره‌های ساندنس، تورنتو و دوویل اکران شده‌اند. «جنویو لمال» که «آبی گرم‌ترین رنگ است» (Blue is the Warmest Colour) و «آنت» (Annette) را در کارنامه دارد، یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه است و «شین ولنتینو» که سابقه همکاری در «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) را دارد، طراح صحنه «نسل تخمدان» خواهد بود.

کلارک که چهار نامزدی امی را برای بازی در نقش «دنریس تارگرین» در کارنامه دارد، به تازگی به سریال «تهاجم سری» (Secret Invasion) مارول و دیزنی+ با بازی «ساموئل ال. جکسون» در نقش «نیک فیوری» پیوسته است. پروژه بعدی او فیلم بیوگرافیکال «جوزف مک‌کارتی» به همراه «مایکل شنان» است.

اجیوفور که با «۱۲ سال بردگی» برنده بفتا شد، سابقه دریافت پنج نامزدی گلدن گلوب و دو جایزه امی را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید