news-background
news-background

آمازون فیلم علمی-تخیلی Foe «سرشا رونان» و «پل مسکال» را با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرد

آمازون امتیاز پخش جهانی فیلم علمی-تخیلی «دشمن» (Foe) به کارگردانی «گرث دیویس» را با قراردادی بیش از ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرد. این فیلم در بازار کن به خریداران عرضه شده بود.

«دشمن» اقتباسی است از رمان پرفروش «ایان رید» با بازی «سرشا رونان»، «پل مسکال» و «آرون پی‌یر» که قرار است از ماه ژانویه در استرالیا فیلمبرداری خواهد شد. دیویس که «شیر» (Lion) را در کارنامه دارد، بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و نویسنده فیلمنامه خواهد بود. پی‌یر بریتانیایی در این فیلم جانشین «لاکیث استنفیلد» شده است.

فیلم داستانی پیچیده، احساسی، و روان‌شناسانه در آینده‌ای نزدیک روایت می‌کند جایی که صنعت و زوال محیط زیست بلای جان سیاره شده‌اند. جونیور با بازی مسکال و هن با بازی رونان زوج جوانی‌اند که هفت سال از ازدواجشان می‌گذرد و در مزرعه‌ای دورافتاده یک زندگی آرام را برگزیده‌اند. یک شب، غریبه‌ای به نام ترنس با بازی استنفیلد در خانه‌شان را می‌زند و چیزی را به آگاهیشان می‌رساند که زندگی‌شان را دچار بحران می‌کند.

دیویس به دنبال معرفی این پروژه گفته بود: «ما خود-مختاری و تکاپوی خود را از دست داده‌ایم. آنچه که در مورد سرشا دوست دارم این است که وقتی او را می‌بینید زنده و بی‌پرده به نظر می‌رسد. او به نظر من نماینده همه چیزهایی است که در دنیا باید از آن‌ها محافظت کنیم. قرار دادن این بازیگر در دل این داستان پرتعلیق و ناآرام هدف اصلی است. چیزی که نمایندگی می‌کند گران‌بهاست، او همدلی‌برانگیز است. برای چیزهایی می‌جنگد که همه ما باید برایش بجنگیم. به دنبا بازیگری بودم که دارای آن خصوصیات و آن زیبایی باشد.»

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید