news-background
news-background

اولین تصاویر از «کلویی گریس مورتس» در فیلم Mother/Android

«کلویی گریس مورتس» و «الجی اسمیت» در فیلم «مادر/اندروید» (Mother/Android) آمازون به کارگردانی «متسون تاملین» نقش‌آفرینی کرده‌اند. هولو به‌تازگی از اولین تصاویر رسمی این فیلم رونمایی کرده است.

تاملین فیلم علمی-تخیلی «مادر/اندروید» برای استودیوی میرامکس نوشته، کارگردانی و تهیه‌ کرده است. این اولین فیلم بلند تاملین در مقام کارگردان پس از نویسندگی برای فیلم‌های «پروژه قدرت» (Project Power) و «بتمن» (The Batman) است.

مورتس نقش زن بارداری را بازی می‌کند که به همراه دوست پسرش در تلاش است از کشوری خارج شود که با هوش مصنوعی وارد جنگ شده. «مت ریوز» کارگردان «بتمن» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم تاملین خواهد بود.

اولین تصاویر فیلم از موجوداتی انسان‌گونه به چشمان آبی درخشان رونمایی می‌کند و حس‌وحال یک فیلم آخرالزمانی زامبی را به بیننده می‌دهد. «رائول کاستیو» در یکی از این تصاویر با عینک شکسته به چشم می‌خورد و به چیزی هوشیارانه به چیزی خیره شده.

تاملین پیش‌تر در مورد این پروژه گفته بود: ««مادر/اندروید» یک داستان عمیقاً شخصی است که الهام‌گرفته‌شده از فداکاری‌هایی است که برای به دنیا آوردن من صورت گرفته. بسیار خوشحالم که با میرامکس و دوستم «مت ریوز» همکاری می‌کنم تا داستانی که قدرت بشریت در تلخ‌ترین روزگار را نشان می‌دهد بازگو کنم.»

مورتز که شهرتش را بیشتر مدیون فیلم‌هایی چون «خفن» (Kick-Ass) و بازسازی «کری» (Carrie) است، اخیراً برای استودیوی برادران وارنر در لایو-اکشن/انیمیشن «تام و جری» (Tom & Jerry) بازی کرده است. پروژه بعدی او سریال «پیرامونی» (The Peripheral) آمازون است که از رمان علمی-تخیلی «ویلیام گیبسون» اقتباس خواهد شد.

فیلم «مادر/اندروید» ۱۷ دسامبر از هولو پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید