news-background
news-background

ورود ناگهانی «دنیل کریگ» به اجرای SNL «رامی مالک»

 

«رامی مالک» شنبه این هفته برای اولین بار به عنوان مجری در برنامه زنده «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی حاضر شد و در مونولوگ آغازین خود از علاقه‌اش به شخصیت‌های شرور از جمله شخصیت «لایوتسیفر سافین» در فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) گفت.

این بازیگر برنده اسکار می‌گوید: «نقش‌های دراماتیک زیادی در کارنامه‌ام دارم – اخیراً، شخصیت شرور فیلم باند – اما معمولاً نقش کمدی بازی نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم شخصیت‌های واقعاً سخت را بازی کنم که البته با عقل جور در می‌آید چون که مردم می‌گویند یک «چهره شرور ساکن» دارم.»

مالک می‌گوید مطلع است که مردم اغلب می‌خواهند نقش قهرمان را بازی کنند اما عجیب این است که او «همیشه به شخصیت‌های شرور گرایش» داشته است. او اعتراف می‌کند: «با آن‌ها هم‌دردی می‌کنم، می‌دانید؟ در «شیر شاه»، من طرفدار اسکار هستم. راستش سامبا را به شکلی آزاردهنده می‌دانم. می‌خواهی شاه باشی؟ هنوز سه سالت نشده. صبر کن.»

مالک اضافه می‌کند که وقتی «سکوت بره‌ها» (Silence of the Lambs) را دیده فکر کرده: ««هنیبال بیچاره.» منظورم این است که آن خانم دائماً به او سر می‌زند و انواع سؤال‌ها را می‌پرسد. این مرد را تنها بگذار، کلاریس!»

به اعتقاد مالک، شخصیت‌های شرور اغلب به‌درستی درک نشده‌اند: «برای مثال، [کوسه فیلم] «آرواره‌ها» گرسنه است. دراکولا تشنه است. فرانکنشتاین... شهوتی است. دارث ویدر؟ فقط سعی می‌کند دوباره با پسرش ارتباط برقرار کند. اما فرودی کروگر؟ [فیلم‌های «کابوس در خیابان الم» (A Nightmare on Elm Street)] بچه‌ها را به خیال‌بافی تشویق می‌کند.»

ستاره سریال «آقای ربات» (Mr. Robot) ادامه می‌دهد: «حتی دیزنی برای عنوان فیلم‌ها از نام شخصیت‌های شرور استفاده می‌کند. کروئلا، مالفیسنت، بامبی...»

مالک سپس از نقش‌های شروری قدردانی می‌کند که به او پیشنهاد شده‌اند: «هرگز تصور نمی‌کردم که زندگی‌ام به این شکل درآید. من فرزند یک خانواده مهاجر مصری‌ام و دوران کودکی دشواری داشته‌ام. در سن فرناندو ولی لس‌آنجلس بزرگ شدم، اما به نحوی، هیچ تصور نمی‌کردم که درست کنار هالیوود زندگی می‌کنم... واقعاً فکر می‌کردم میلیون‌ها مایل فاصله دارد، در حالی که یک مسیر ده دقیقه‌ای است. هرچند اگر ترافیک باشد سه ساعت طول می‌کشد.»

مالک فاش می‌کند که برادر آموزگار و خواهر پزشکش در میان تماشاگران حضور دارند: «به آن‌ها افتخار می‌کنم. انسان‌های بی‌نظیری‌اند که زندگی خودشان را وقف کمک به دیگران کرده‌اند.»

 

مالک در یکی از اسکچ‌های این قسمت از برنامه «اس‌ان‌ال» برای نسخه‌ای خیالی از فیلم بیوگرافیکال «جوردن پیل» کارگردان «برو بیرون» (Get Out) برای «پرنس» تست بازیگری می‌دهد. «جوردن پیل» با بازی «کریس رد» از میان مالک و «کنان تامپسون» نمی‌توانند بازیگر نهایی را انتخاب کنند. درست پیش از اتخاذ تصمیم، «دنیل کریگ» ستاره فیلم «وقتی برای مردن نیست» در ظاهر یک «پرنس» قرون وسطایی و نه خواننده و نوازنده نامدار روی صحنه می‌آید. کریگ می‌گوید: «برای تست بازیگری پرنس دیر نشده؟ فیلم ترسناکی در مورد تبعیض نژادی است نه؟ من آماده‌ام. حداقل فرصتی به من بدهید.»

مالک و «پیت دیویدسون» بازیگر دیگر «اس‌ان‌ال» در بخش دیگری از برنامه رفتار یکدیگر را تقلید می‌کنند و در اسکچی دیگر مطابق انتظار سریال پربیننده «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) نت‌فلیکس را به یک موزیکال تبدیل می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۵۷

اگه سریال squid game رو ندیدید ویدیو اول این پست رو نبینید هم مسخره ست هم اسپویل میکنه سکانس ها و روایت سریال رو ...

نمایش اسپویل