زمان مطالعه: ۲ دقیقه
دومین تریلر سریال Hawkeye: آغاز پخش از دیزنی+ با دو قسمت
«شاهینچشم» پنجمین سریال مارول در دیزنی+ است.
تریلر دوم سریال «شاهینچشم» (Hawkeye) مارول و دیزنی+ با بازی «هیلی استاینفلد» در نقش «کیت بیشاپ» و «جرمی رنر» در نقش «کلینت بارتون» منتشر شد. این سریال پس از «وانداویژن»، «فالکن و سرباز زمستان»، «لوکی»، و «چه میشد اگر؟» پنجمین عنوان تلویزیونی مارول در دیزنی+ است.
داستان «شاهینچشم» حول رابطه کلینت و کیت میچرخد و انتظار میرود در پایان کیت به عنوان «شاهینچشم» جدید معرفی شود. علاوه بر «هیلی استاینفلد» در نقش «کیت بیشاپ»، «ورا فارمیگا»، «تونی دالتون» در نقش «جک دوکین»، «فلورنس پیو»، «فرا فی» در نقش شخصیت شروری به نام «کازی» یا «دلقک» (Clown)، «آلاکوا کاکس» در نقش «مایا لوپز» و «زن مکککلارنان» در نقش «ویلیام لوپز» دیگر بازیگران «شاهینچشم» خواهند بود. فارمیگا نقش «النور بیشاپ» مادر «کیت بیشاپ» را بازی میکند و پیو در نقش «یلنا بلووا» ظاهر خواهد شد. پیو در فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) نیز همین نقش را در کنار «اسکارلت جوهانسون» بازی کرده است.
بهار گذشته «ورایتی» گزارش داده بود که دیزنی+ سریال اسپینآف «اکو» (Echo) را برای «شاهینچشم» میسازد. «اکو» یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است و نقش آن را «آلاکوا کاکس» بازی میکند. «ایتان کوئن» و «امیلی کوئن» به عنوان نویسنده و تهیهکنندگان اجرایی به این پروژه ملحق شدهاند.
پخش سریال «شاهینچشم» با دو قسمت از چهارشنبه ۲۴ نوامبر (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ آغاز خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید