زمان مطالعه: ۲ دقیقه
رشد بینندگان Saturday Night Live با اجرای «کیم کارداشیان وست»
اجرای «کیم کارداشیان وست» پرآوازه اما بدون تجربه بازیگری در برنامه زنده «اسانال» (Saturday Night Live) باعث رشد بینندگان شده است. این افزایش در سطح «ایلان ماسک» یا «ادل» در فصل گذشته برنامه نبود اما نسبت به قسمت اول فصل چهل و هفتم با اجرای «اوون ویلسون» بالاتر رفت.
وست ۹ اکتبر به استودیوهای انبیسی رفت و آمار بینندگان ۳.۸ درصد خانوار و ۱.۶ درصد در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله را به جا گذاشت. هفته گذشته میزبانی ویلسون با ۳.۵ درصد خانوار بیننده داشت.
کارداشیان وست در مونولوگ ابتدایی برنامه اسلحه را به سمت سر خود نشانه گرفت و گفت: «قصد داشته نشان دهد که «بسیار فراتر از یک چهره زیبا – موهای خوب، آرایش عالی، پستانهای شگفتانگیز و یک کفل بینقص» است.» او در بخشهای دیگری از مونولوگ گفت: «میدانم که عجیب است به یاد داشته باشید اولین فرد سیاهپوستی که ملاقات کردهاید چه کسی بوده. اما او.جی. [سیمپسون] نشانی به جا گذاشته – یا شاید چندین نشان یا اصلاً هیچ نشانی. هنوز نمیدانم.»
مجری پیش از پایان مونولوگ نیش و کنایههایی هم به همسر سابقش «کانیه وست» میزند و میگوید او «یک نابعه واقعی و بااستعداد بود که چهار فرزند بینظیر به من داد. وقتی از او جدا شدم… تنها یک موضوع اهمیت داشت: شخصیت.» وست در بخشهای دیگر برنامه به همراه «پیت دیویدسون» در اسکچ علاءالدین ظاهر شد و نقش یاسمین را بازی کرد.
هفته آینده «رامی مالک» مجری «اسانال» و «یانگ تاگ» مهمان موزیکال برنامه خواهند بود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید