news-background
news-background

ریبوت فیلم Hellraiser: جیمی کلیتون نقش پین‌هد را بازی می‌کند

هولو و اسپای‌گلس بازیگران ریبوت «برپاخیزان جهنم» (Hellraiser) «دیوید بروکنر» را معرفی و تأیید کردند که فیلم از طریق سرویس استریمینگ هولو پخش خواهد شد.

«جیمی کلیتون» بازیگر سریال‌های «سنس۸» (Sense8) نت‌فلیکس و «دنیای ال: نسل کیو» (The L Word: Generation Q) بازیگر جدید نقش «پین‌هد» خواهد بود، نقشی که در فیلم اول به کارگردانی «کلایو بارکر» به «داگ بردلی» سپرده شده بود. بارکر به عنوان تهیه‌کننده در تولید پروژه مشارکت خواهد کرد.

هولو و اسپای‌گلس تأیید کرده‌اند که «اودسا آزیون» بازیگر «ارتش بزرگ» (Grand Army) به این فیلم پیوسته است. دیگر بازیگران ریبوت «برندن فلین»، «گوران ویشنیچ»، «درو استارکی»، «آدام فیسون»، «سلینا لو» و «هیام عباس» خواهند بود.

فیلم‌های «برپاخیزان جهنم» با چهار عنوانی که از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۶ عرضه شد کمتر از ۵۰ میلیون دلار بلیت فروشی کرده‌اند، اما در سال‌های بعد به فیلم‌های کالت تبدیل شدند. شش فیلم بلند دیگر در این چندگانه تولید شدند و همگی بدون اکران در سالن‌های سینما به شبکه نمایش خانگی رفتند.

بیکر می‌گوید: «این یک «برپاخیزان جهنم» است که انتظارش را نداشتم. دیوید و همکارانش غرق در این مجموعه داستان‌ها شده‌اند، اما چیزی که من را هیجان‌زده می‌کند تمایل آن‌ها به حفظ جایگاه قسمت اول است هرچند فیلم را برای نسل جدید دگرگون کرده‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید