news-background
news-background

اولین پوسترهای رسمی سریال Dexter: New Blood

شبکه شوتایم از اولین پوسترهای رسمی سریال احیاشده «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) با بازی «مایکل سی. هال» رونمایی کرد. این پوسترها همزمان با پانزدهمین سالگرد پخش سریال منتشر شده است. پیش‌تر تأیید شده بود که مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» ۷ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

در فصل جدید، دکستر با شخصیت شرور جدیدی با بازی «کلنسی براون» مواجه خواهد شد که شهردار غیررسمی «آیرون لیک» است. تاکنون حضور «جان لیتگو»، «جولیا جونز»، «آلانو میلر»، «جانی سکویا»، «جیمی چانگ»، «اسکار والبرگ»، «جک الکات»، و «مایکل سیریل کریگتن» تأیید شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «جنیفر کارپنتر» و «جان لیتگو» نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد.

فصل بعدی «دکستر» به گفته «کلاید فیلیپس» نویسنده پروژه فصل نهم نخواهد بود. فیلیپس پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «ما اساساً از ابتدا آغاز می‌کنیم. نمی‌خواهیم که فصل نهم «دکستر» باشد. وقتی این سریال روی ایر برود، ده سال، یا هر مدت دیگری گذشته و [اپیزودهای جدید] بازتاب‌دهنده‌ی این گذر زمان خواهد بود. فرصتی فوق‌العاده است برای نوشتن یک پایان ثانویه. این فرصتی است برای اصلاح آن پایان. اما این دلیل ساخته شدن سریال جدید نیست.»

مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» در قالب ۱۰ اپیزود یک-ساعته ساخت شده و داستانی روایت می‌کند که ۱۰ سال پس از ناپدید شدن دکستر روی می‌دهد. فصل اول «دکستر» ۱۵ سال قبل و در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۰۶ پخش شده و پس از ۸ فصل چهار جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی یک سریال درام را به خانه برده بود.

«دکستر: خون تازه» ۷ نوامبر (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰) از شوتایم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۷

چه پوستر های خفن و باجزییاتی

نمایش اسپویل