news-background
news-background

ظاهر متفاوت «خاویر باردم» در تصاویر پشت صحنه فیلم Lyle, Lyle, Crocodile

«خاویر باردم» چهارشنبه این هفته در حین فیلمبرداری «لایل، لایل، کروکودیل» (Lyle, Lyle, Crocodile) در نیویورک دیده شد. این بازیگر ۵۲ ساله در کنار بازیگران دیگر فیلم از جمله «کنستانس وو» و «وینسلو فگلی» مشاهده شده در حالی که لوگوی تیم فوتبال «فلوریدا گیتورز» روی پیراهن او نقش بسته است. یک هفته قبل، باردم به همراه بدلکارش در حین بازی در یک صحنه اکشن در همین فیلم دیده شده بود.

«لایل، لایل، کروکودیل» بر اساس کتابی به همین نام که در سال ۱۹۶۵ منتشر شده ساخته خواهد شد. داستان فیلم در مورد یک کروکودیل به نام لایل است که از همسایگی همه لذت می‌برد به جز یکی که معتقد است جای او باغ وحش است. «آقای گرامپس» و گربه‌اش لورتا کروکودیل‌ها را دوست ندارند و هر کاری که لایل انجام می‌دهد تا دلشان را به دست آورد به انحراف می‌رود.

باردم به‌تازگی با فیلم «رئیس خوب» (The Good Boss) در جشنواره فیلم سن سباستین حضور پیدا کرده و پیش از آن با دیگر عوامل و بازیگران «تل‌ماسه» (Dune 2021) از جمله «اسکار آیزک»، «جاش برولین»، «ربکا فرگوسن»، «تیموتی شالامی» و «زندیا» راهی جشنواره ونیز شده است. بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) دیزنی، «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) با بازی «نیکول کیدمن» و «عروس فرانکنشتاین» (Bride of Frankenstein) از جمله دیگر پروژه‌های باردم در سال‌های آینده خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید