news-background
news-background

فیلم Shang-Chi با عبور از Black Widow پرفروش‌ترین فیلم دوران پاندمی در آمریکا شد

فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) دیزنی و مارول به رکوردشکنی ادامه می‌دهد و تا پایان امروز (جمعه ۲۴ سپتامبر) با گذر از رکورد ۱۸۳.۴ میلیون دلاری «بیوه سیاه» (Black Widow)، پرفروش‌ترین فیلم دوران پاندمی در بازارهای آمریکای شمالی لقب می‌گیرد.

«شانگ-چی» در حالی به این رکورد رسید که تنها در سالن‌های سینما اکران شد و برخلاف «بیوه سیاه» همزمان از دیزنی+ منتشر نشد. دیزنی به تازگی اعلام کرده است که «شانگ-چی» به کارگردانی «دنیل دستین کرتون» در تاریخ ۱۲ نوامبر به صورت رایگان در اختیار مشترکین دیزنی+ قرار خواهد گرفت. موفقیت این فیلم سبب شد که دیزنی به اکران فیلم‌هایش در سالن‌های سینما تشویق شود و اعلام کند که تمامی عناوین باقی مانده برای سال ۲۰۲۱ را همزمان با اکران از دیزنی+ پخش نمی‌کند.

بنا بر گزارش «ددلاین»، در حال حاضر «شانگ-چی» تنها ۲۰۰ هزار دلار با رکورد «بیوه سیاه» فاصله دارد و تا پایان روز پنجشنبه به ۱۸۳.۲ میلیون دلار رسیده است. از این گذشته دور از انتظار نخواهد بود که «شانگ-چی» در چهارمین هفته اکران در آمریکا رتبه اول فروش را حفظ و ۱۱ تا ۱۲ میلیون دلار بلیت‌فروشی کند. در طول تعطیلات آخر هفته آینده فیلم موزیکال «ایوان هانسن عزیز» (Dear Evan Hansen) با بازی «جولین مور» و «ایمی آدامز» اکران خواهد شد و انتظار می‌رود در افتتاحیه نزدیک به ۱۰ میلیون دلار فروش کند. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۷ درصد دریافت کرده است. فروش «شانگ-چی» ممکن است تا یکشنبه آینده به ۱۹۵ میلیون دلار برسد.

«سریع و خشن ۹» (F9) یونیورسال در حال حاضر با ۱۷۲.۹ سومین فیلم پرفروش دوران پاندمی در آمریکاست اما با فروش جهانی ۷۱۶.۶ میلیون دلاری در رده اول پرفروش‌ترین فیلم‌های پاندمی در سراسر دنیا قرار می‌گیرد. «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) لجندری و برادران وارنر با ۴۶۷.۸ و «بیوه سیاه» با ۳۷۸.۷ و «شانگ-چی» با ۳۲۶ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی جای دارند. «شانگ-چی» با فروش ۹۴.۶ میلیون دلاری رکورد افتتاحیه داخلی آخر هفته «روز کارگر» تاریخ را شکسته است.

فیلم «ایوان هانسن عزیز» یونیورسال طبق گزارش یونیورسال در پیش‌نمایش‌ها در ۲۷۰۰ سالن سینما ۸۰۰ هزار دلار فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید