news-background
news-background

اولین تریلر سریال Mayor of Kingstown با بازی «جرمی رنر»

پارامونت+ با سریال «شهردار کینگزتاون» دنیای سریال «یلواستون» را گسترده‌تر کرده است.

 

پارامونت+ از اولین تریلر سریال «شهردار کینگزتاون» (Mayor of Kingstown) با بازی «جرمی رنر» رونمایی کرد. این سریال ۱۰ اپیزودی به نویسندگی «تیلور شریدان» خالق مجموعه نامزد امی «یلواستون» (Yellowstone) در فصل پاییز پخش خواهد شد.

داستان سریال «شهردار کینگزتاون» در مورد خانواده پرنفوذ مک‌لاسکی در کینگزتاون میشیگان است، جایی که تنها کسب‌وکار حبس شدن در زندان پررونق شده. این سریال مضامینی چون تبعیض نژادی سیستمی، فساد، و نابرابری را می‌کاورد و نگاهی می‌اندازد به تلاش برای برقراری نظم و عدالت در شهری که فاقد هر دو است.

«شهردار کینگزتاون» محصول کمپانی‌های ام‌تی‌وی اینترتینمنت و استودیوهای ۱۰۱ است و «جرمی رنر» نامزد اسکار، «دایان ویست» برنده اسکار، «کایل چندلر» برنده امی، «هیو دیلن»، «تیلور هندلی»، «اما لیرد» و «توبی بامتفا» در آن ایفای نقش کرده‌اند. رنر، شریدان، دیلن و «آنتوان فوکوا» از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه بوده‌اند.

این دومین سریال تلویزیونی بزرگ شریدان است که سابقه نویسندگی برای فیلم‌هایی چون «سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Solado)، «بدون پشیمانی» (Without Remorse) و «آن‌هایی که آروزی مرگ من را دارند» (Those Who Wish Me Dead) را دارد. ویاکام‌سی‌بی‌اس کمپانی مادر پارامونت+ به دنبال قراردادی که با شریدان منعقد کرده سریال پیش‌درآمد «۱۸۸۳» برای «یلواستون» را نیز ۱۹ دسامبر پخش خواهد کرد.

رنر به تازگی بازی در سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) دیزنی+ را به پایان رسانده است. این مجموعه تلویزیونی ۲۴ نوامبر پخش خواهد شد. رنر یکی از صداپیشگان سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر...» (What If) مارول هم بوده است.

«شهردار کینگزتاون» ۱۴ نوامبر (۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰) از پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید