news-background
news-background

ریبوت Fantastic Four «ترکیب زیبایی» از بازیگران تازه‌وارد و باسابقه است

استودیوی مارول بالأخره امتیاز تولید فیلم بر اساس شخصیت‌های «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) را در «دنیای سینمایی مارول» به دست آورده و «کوین فایگی» پیش‌تر تأیید کرده است که فیلم جدیدی با همکاری «جان واتس» در حال پیشرفت است. مدتی بود که جزئیات تازه‌ای از این پروژه گزارش نمی‌شد اما فایگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» به این پرسش پاسخ داده است که استراتژی استودیو در مقابل انتخاب بازیگران ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» و سایر پروژه‌های جدید چیست.

فایگی می‌گوید: «فکر می‌کنم «دنیای سینمایی مارول» ترکیب زیبایی است از [بازیگران جدید و شناخته‌شده.] نمونه در دسترس‌اش سیمو [لیو] در «شانگ-چی» است، مثل «کریس همسورث»، «تام هیدلستون» و «تام هالند»، بازیگرانی که پیش‌تر در پروژه‌های زیادی دیده نشده‌اند، یا بندیکت [کامبربچ] که وارد دنیای «دکتر استرنج» شد یا «کریستین بیل» که در فیلم «ثور» نقش «گور» را بازی کرد. همیشه ترکیبی زیبا از هر دو است، و واقعاً این جستجو برای بهترین بازیگر است که اهمیت دارد چه شناخته‌شده باشد چه نباشد.»

در حال حاضر ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» تاریخ پخش معینی ندارد. در ماه فوریه گزارش شد که مارول با نویسندگانی ملاقات کرده و «مدتی» تا شروع فیلمبرداری باقی است.

فایگی پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» گفته بود: «فکر نمی‌کنم به این زودی ساخته شود. [«بیوه سیاه»] اولین فیلم ما در دو سال گذشته است که با مراسم فرش قرمز اکران می‌شود. باید دید در رویدادهای آینده‌ای که با حضور هوادران برگزار خواهد شد می‌توان اطلاعات تازه‌ای منتشر کرد یا نه. امیدوارم در آینده نزدیک ممکن باشد.»

مارول فیلم‌های بدون عنوانی را ۲۸ ژوئیه، ۶ اکتبر و ۱۰ نوامبر سال ۲۰۲۳ اکران خواهد کرد، به این معنا که «چهار شگفت‌انگیز» جدید ممکن است یکی از این عناوین باشد.

«تیم استوری» کارگردان دو قسمت اول «چهار شگفت‌انگیز» تابستان سال ۲۰۱۹ به «سینمابلند» گفته بود که چه توصیه‌ای برای کارگردان بعدی چندگانه دارد: «اولاً به آن‌ها می‌گویم به «کوین فایگی» گوش دهند. «کوین فایگی» مرد این کار است.» استوری در ادامه توصیه‌ دیگری ارائه می‌دهد: «تنها می‌توانم بگویم که بر روی شخصیت «رید ریچاردز» تحقیق کنید. ادامه‌ی داستان آسان نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید