news-background
news-background

«سایمون کاول» آماده تولید برنامه‌ای برای رقابت با Top Gear

 

کاول خود را آماده می‌کند تا برنامه خود با محوریت خودرو را تولید کند.

«سایمون کاول» که یکی از عاشقان خودرو است، و ثروتی حدود ۳۸۵ میلیون دلار دارد، خود را آماده می‌کند تا برنامه‌ای مشابه «تخت گاز» (Top Gear) تولید کند. کاول یک بوگاتی ۱ میلیون دلاری، یک رولز-رویس سیلور کلود، یک لامبروگینی گالاردو اسپایدر و یک ایگل اسپیدستر دارد.

یکی از منابع نزدیک به کاول به «سان» می‌گوید: «سایمون همیشه یکی از عاشقان بزرگ خودرو بوده – و همیشه به تولید برنامه‌ای با موضوع خودرو علاقه داشته. او چنانکه همه می‌دانند در به عنوان راننده مهمان در «تخت گاز» حاضر شده و عاشق گفت‌وگو در مورد خودرو است. کارشناسان خودرو شناخته شده در طول سالیان منتظر همکاری با او بوده‌اند.»

ماه گذشته گزارش شد که برنامه «فاکتور اکس» (The X Factor) کاول پس از نزدیک به دو دهه کنسل شده است. کاول در حال حاضر بر روی تولید یک مسابقه تلویزیونی برای شنبه‌شب‌ها تمرکز کرده.

«تخت گاز» که از سال ۲۰۰۲ در حال پخش است، یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی بی‌بی‌سی بوده و علاوه بر بریتانیا، در سایر نقاط دنیا پربیننده است. کاول ۶۱ ساله که در حال حاضر داور «آمریکا استعداد دارد» (America’s Got Talent) است، قرار بود به همراه برنده یوروویژن «نتا بارزیلای» و خوانندگان اسرائیلی دیگر در «فاکتور اکس» اسرائیل حاضر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید