news-background
news-background

تیزر Midnight Mass: بازگشت سازندگان سریال‌های Haunting به نت‌فلیکس

«مایک فلنگان» و «ترور میسی» سازندگان سریال‌های «تسخیرشدگی کاخ هیل» (The Haunting of Hill House) و «تسخیرشدگی عمارت بلای» (The Haunting of Bly Manor) نت‌فلیکس با عنوان تلویزیونی تازه‌ای به این شبکه بازگشته‌اند. این سریال جدید به کارگردانی فلنگان «عشای ربانی نیمه‌شب» (Midnight Mass) نام دارد و دقایقی پیش از اولین تیزر رسمی آن رونمایی شده است.

«عشای ربانی نیمه‌شب» سریالی هفت اپیزودی است و هیچ ارتباطی با مجموعه کتاب‌های کامیک «نیمه‌شب، عشای ربانی» (Midnight, Mass) ورتیگو ندارد. داستان سریال در یک جزیره دورافتاده روی می‌دهد و اتفاقات معجزه‌واری را به تصویر می‌کشد که پس از ورود یک کشیش مرموز موجب وحشت‌زدگی مردم می‌شود. «کیت سیگل» ستاره «کاخ هیل» و همسر فلنگان در «عشای ربانی نیمه‌شب» در مقابل «زک گیلفورد»، «هامیش لینکلیتر»، «آنابث گیش»، «مایکل تروکو»، «سامانتا اسلویان» و «هنری توماس» قرار گرفته است.

فلنگان تولید این سریال را در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ و پس از ۸۳ روز فیلمبرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کووید به پایان رساند. این فیلمساز با انتشار تیزر سریال می‌گوید: «باید اعتراف کنم... «عشای ربانی نیمه‌شب» پروژه محبوب من تا امروز است. به عنوان پسرک سابقی که خادم محراب بوده، و به زودی سومین سالگرد ترک الکل را جشن می‌گیرد، درک اینکه این پروژه چرا تا این اندازه برای من شخصی است دشوار نیست. ایده‌های ریشه‌ای این سریال مرا از اعماق وجود می‌ترسانند.»

این کارگردان اضافه می‌کند که نیروهای شیطانی موجود در دل قصه سریال گاهی فراطبیعی‌اند، اما ترسناک‌ترینشان از ذات بشر سرچشمه می‌گیرد: «متأسفانه دیدن ظلمتی که محرک این داستان است در دنیای واقعی دشوار نیست. اما این سریال در مورد موضوع دیگری نیز هست... خود ایمان. یکی از مهم‌ترین اسرار ذات بشر. اینکه چگونه حتی در تاریک‌ترین و بدترین لحظات، در غیاب نور – و امید – ما تقدیسش می‌کنیم. امیدوارم از ترانه ما لذت ببرید.»

«عشای ربانی نیمه‌شب» ۲۴ سپتامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید