news-background
news-background

وسترن Harder They Fall جشنواره فیلم لندن را افتتاح می‌کند

شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم لندن که از ۶ تا ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد، با فیلم وسترن «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) به کارگردانی «جیمز ساموئل»افتتاح خواهد شد.

«زازی بیتس» بازیگر نامزد امی سریال «آتلانتا» (Atlanta)، «دلروی لیندو»، «لاکیت استنفیلد» دیگر ستاره سریال «آتلانتا»، «رجینا کینگ» برنده‌ اسکار، «ادریس البا»، «دنیل ددوایلر»، «دین کول»، «دیمن وایانز جونیور» و «جاناتان میجورز» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» در مورد یک یاغی به نام «نت لاو» با بازی میجورز است که متوجه می‌شود دشمنش با بازی البا از زندان آزاد شده، پس دار و دسته‌اش را گرد هم جمع می‌کند تا او را به دام بیندازد و انتقامش را بگیرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی «جی-زی» رپر آمریکایی و «جیمز لسیتر» و «لارنس بندر» ساخته شده است. «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» پاییز امسال به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس در اختیار مشترکین جهانی نت‌فلیکس قرار خواهد گرفت.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» پاییز امسال به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس در اختیار مشترکین جهانی نت‌فلیکس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید