news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم Cinderella آمازون با بازی «کامیلا کابیو»

«کامیلا کابیو» خواننده و آهنگساز برای اولین بار در یک فیلم بلند مقابل دوربین رفته است.

 

استودیوی آمازون از اولین ترلر رسمی فیلم لایو-اکشن و موزیکال «سیندرلا» (Cinderella) با بازی «کامیلا کابیو» رونمایی کرد. تریلر جدید فیلم نماهایی از کابیو، و دیگر بازیگران «ایدینا منزل»، «مینی درایور»، «نیک گایتزین»، و «پی‌یرس برازنان» «سیندرلا» فاش می‌کند. موزیکال «سیندرلا» به کارگردانی «کی کانن» اولین فیلم بلند «کامیلا کابیو» است.

«بیلی پورتر» برنده امی در این فیلم قرار است نقش «فرشته مهربان» را بازی کند. شخصیت او در فیلم «فب جی» نامیده شده و به گفته کارگردان «متعلق به بیلی پورتر» است. کانن در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید این نقش را مشخصاً برای پورتر نوشته و بازیگر این هویت ماورائی را شکل و فرم داده و تمایل داشته این داستان کلاسیک را مدرن‌سازی و شخصیت اول آن را به فردی «فعال و معترض» تبدیل کند که به دنبال استقلال است و «می‌خواهد رؤیاهایش را تعقیب کند.» این کارگردان می‌گوید: «بیلی معتقد بود که جادو جنسیت ندارد.» این کارگردان اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم او در مجموع ۱۲ دقیقه در فیلم ظاهر شده اما نقش محبوب شما خواهد شد.»

سونی پیکچرز زمانی قرار بود این موزیکال را در ماه ژوئیه اکران کند اما پاندمی وضعیت اکران را به ویژه در اروپا و آمریکای لاتین متغیر کرده است. سونی امتیاز پخش فیلم در چین را همچنان در اختیار خواهد داشت.

«سیندرلا» ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰) از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۵۳

فرشته‌ی مهربونش چه خوشگله ?

نمایش اسپویل