news-background
news-background

اولین تصویر از «فرشته مهربان» در فیلم Cinderella

اولین تصویر رسمی از «بیلی پورتر» در نقش «فرشته مهربان» در بازسازی جدید فیلم «سیندرلا» (Cinderella) رونمایی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هفته گذشته گزارش شد که موزیکال «سیندرلا» به نویسندگی و کارگردانی «کی کانن» در ماه سپتامبر از آمازون پرایم ویدیو منتشر خواهد شد. این فیلمساز در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید تمایل داشته این داستان کلاسیک را مدرن‌سازی و شخصیت اول آن را به فردی «فعال و معترض» تبدیل کند که به دنبال استقلال است و «می‌خواهد رؤیاهایش را تعقیب کند.»

«کامیلا کابیو» در این فیلم برای اولین بار یک نقش سینمایی را تجربه می‌کند، اما «سیندرلا» او تنها شخصیتی نیست که از زاویه‌ای نو به آن نظر انداخته خواهد شد. «بیلی پورتر» برنده امی در این فیلم قرار است نقش «فرشته مهربان» را بازی کند. شخصیت او در فیلم «فب جی» نامیده شده و به گفته کارگردان «متعلق به بیلی پورتر» است.

کانن این نقش را مشخصاً برای پورتر نوشته و بازیگر این هویت ماورائی را شکل و فرم داده است: «بیلی معتقد بود که جادو جنسیت ندارد.» این کارگردان اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم او در مجموع ۱۲ دقیقه در فیلم ظاهر شده اما نقش محبوب شما خواهد شد.»

لباس نارنجی رنگ پورتر برای این شخصیت توسط «الن میروجنیک» طراحی شده که سابقه مشارکت در تولید «بریجرتون» (Bridgerton) را دارد. کانن می‌گوید: «به خوبی در نقش جای گرفته. او به‌شدت با استعداد است. به نظر من، بیلی واقعاً جادو می‌کند.»

فیلم «سیندرلا» در ماه سپتامبر از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۱۲

یه دفعه بیان خود سیندرلا رو هم یه پسر هم جنس بازی، دختر لزبینی یا کلا یه آدم دوجنسه سیاه پوست بزارن خیالشون راحت شه تمام فاکتورهای تنوع نژادی جنسیتی رو رعایت کردن

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۰۷

دیگه نمیدونم چه جوری میخوان گند بزنن به سینما و فانتزی هاشو و خاطرات تماشاگرانش!!! یعنی تو مغز معیوب اینا چی میگذره واقعا؟

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۵۲

ازینجا تا هالیوود پرانتز =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۴۴

خدایا توبهَ

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۴۷

چقد این بیلی پورتر خوبه... البته الان یه عده میان می‌گن چرا و آه و واویلا! ولی سر فیلم قبلی که یه زن کمر باریک بلوند رو گذاشتند چای اون پیرزن فرشته‌ی مهربون، کسی نگفت چرا!

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۱۹

این که چیزی نیست. تفاوت اونجایی مشخص میشه،‌که وقتی صداپیشه انمیشن soul یک سفید پوسته صدای کل جوامعشون در میاد که چرا و چطور این شده،‌ به این مورد می‌گن نژاد پرستی. ولی مثلاً توی سریال ارباب حلقه‌ها وقتی هیچ اسمی از رنگین پوست‌ها نبوده میان یک بخش بازیگر رو رنگین پوست میارن اسمش رو هم میزارن تنوع. من بودنش مشکلی ندارم، ولی اصلاً موافق نیستم که این موارد رو اونم اینطوری بکنن توی حلق مردم!

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۱۴

والا این رفتار‌ها نشون دهنده خلاقیت نیست. فقط می‌خوان نمره منتقدین رو بگیرن،‌ و یک امتیاز خیلی ظاهری بندازن پشت فیلم. چیزی در آخر مشخص میشه، هر چقدر هم این بازیگر بد بازی کنه سر یک سری مسخره بازی‌های ظاهری که درست کردن کسی جرأت انتقاد نداره. فعلاً حالا حالاها از سینما چیز درست حسابی در نمیاد.

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۳۳

خوب باز اون یه زن سفید پوست بود نه یه مرد سیاه پوست. باز اگه یه زن سیاه پوست بود یه چیزی با این که اونم درست نیست. حالا هر چقدر هم بازیش خوب باشه. مشکلی که قرار سر جیمز باند هم بیاد

نمایش اسپویل