news-background
news-background

تاریخ اکران فیلم اکشن Raging Fire «دانی ین» در آمریکا با انتشار تریلر مشخص شد

فیلم اکشن و تریلر «آتش خروشان» (Raging Fire) با بازی «دانی ین» در ماه آگست به اکران سینماهای آمریکا درمی‌آید. این فیلم آخرین پروژه «بنی چان» فیلمساز هنگ کنگی است که تابستان گذشته درگذشت. چان با فیلم‌هایی چون «طوفان سفید» (The White Storm) و «داستان پلیس جدید» (New Police Story) «جکی چان» شناخته می‌شد.

«آتش خروشان» در تاریخ ۹ آگست به جشنواره فیلم‌های آسیایی نیویورک می‌رود و سپس از ۱۳ آگست در سالن‌های سینما به اکران عمومی می‌رسد. این جشنواره در سال ۲۰۱۴ جایزه «دنیل ای. کرفت» را به چان اهدا کرده بود. «آتش خروشان» محصول کمپانی‌های «امپرور فیلم»، «تنسنت پیکچرز» و «سوپر بولت» است. استودیوی «ول گو» سال گذشته امتیاز پخش این فیلم را خریداری کرد.

ین اخیراً در فیلم لایو-اکشن «مولان» (Mulan) دیزنی و چندگانه «ایپ من» (Ip Man) دیده شده است. در فیلم «آتش خروشان» ین نقش پلیسی به نام «شان» را بازی می‌کند که پرونده‌های خطرناکی را تجربه کرده و وقتی یک عملیات فریب مورد هجوم گروهی از جنایتکاران به رهبری «انگو» با بازی «نیکلاس تسه» قرار می‌گیرد، خاطرات گذشته در یادش زنده می‌شوند. انگو به ناحق سه سال را در زندان سپری کرده و بازگشته تا خطاکاران را مجازات کند.

دیگر بازیگران فیلم «پاتریک تن»، «جینا هو»، و «ری لیو» خواهند بود. «هوئن چیو کو» که سابقه مشارکت در تولید «بیل را بکش ۱» (Kill Bill: Vol. 1) و «ببر خیزان، اژدهای پنهان» (Crouching Tiger, Hidden Dragon) را دارد، کارگردان صحنه‌های اکشن این فیلم بوده است.

«آتش خروشان» ۱۳ آگست در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید