زمان مطالعه: ۲ دقیقه
واکسیناسیون بازیگران و عوامل پروژههای نتفلیکس در آمریکا الزامی شد
نتفلیکس به عنوان اولین استودیوی هالیوود اعلام کرد که واکسیناسیون عوامل و بازیگران پروژههایی که در ایالات متحده تولید میشوند الزامی خواهد بود. این پخشکننده همه افرادی که در «منطقه الف» پروژهها حضور پیدا میکنند و باید بدون ماسک به فعالیت بپردازند و افرادی که در مجاورت آنها به سر میبرند را واکسینه خواهد کرد.
این هفته «شان پن» اعلام کرد که تا وقتی همه عوامل سریال «برافروخته» (Gaslit) واکسینه نشوند، مقابل دوربین ظاهر نخواهد شد. اقدام نتفلیکس در حالی صورت میگیرد که موج چهارم کووید به آمریکا زده و نوع دلتای ویروس کرونا کالیفرنیا را تحت تأثیر قرار داده است. با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا از نوع دلتا در لسآنجلس، پوشیدن ماسک در فضای بسته دوباره اجباری شده است.
دیگر کمپانی بزرگی که واکسیناسیون را الزامی کرده گوگل است. چهارشنبه این هفته گزارش شد که این کمپانی بازگشت کارکنانش به محل کار را تا ۱۸ اکتبر به تعویق انداخته و «سوندار پیچای» مدیر عامل گوگل با ارسال نامهای اعلام کرده است که کارکنان برای بازگشت باید واکسینه شده باشند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید