news-background
news-background

پخش سریال‌های Hawkeye و Ms. Marvel از دیزنی+ در سال ۲۰۲۱ تأیید شد

«ویکتوریا آلونسو» نائب رئیس استودیوی مارول پخش سریال‌های «شاهین‌چشم» (Hawkeye) و «خانم مارول» (Ms. Marvel) از دیزنی+ تا پایان سال ۲۰۲۱ را به تأیید رسانده است.

آلونسو در مصاحبه با «ورایتی» فاش می‌کند که «چند سریال دیگر» نیز تا انتهای سال ۲۰۲۱ از دیزنی+ منتشر خواهند شد. مارول سریال‌های «وانداویژن» (WandaVision)، «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) و «لوکی» (Loki) را در سال ۲۰۲۱ پخش کرده است.

پروژه بعدی مارول در این شبکه انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» (What If) است که ۱۱ آگست منتشر خواهد شد. در این سریال شخصیت‌های مارول سرنوشت متفاوتی پیدا می‌کنند. «تی‌چالا» به «استار-لرد» تبدیل می‌شود و «پگی کارتر» سرم «ابر سرباز» را دریافت می‌کند. «چه می‌شود اگر...؟» از ده اپیزود تشکیل شده، به این معنا که پخش آن اواسط ماه اکتبر به پایان می‌رسد، مگر اینکه بیش از یک اپیزود در روز افتتاحیه روی ایر برود. به این ترتیب تا پایان سال ۲۰۲۱ برای سریال‌های «شاهین‌چشم» و «خانم مارول» ۱۱ هفته باقی می‌ماند.

مارول امسال فیلم‌های «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) را ۳ سپتامبر، «جاودانان» (Eternals) را ۵ نوامبر و «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man 3) را ۱۷ دسامبر اکران خواهد کرد. این استودیو به‌تازگی فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) را در سالن‌های سینما و دیزنی+ به قیمت ۳۰ دلار پخش کرده است. در صحنه پس از تیتراژ این فیلم شخصیت «کنتسا ولنتینا الگرا دو فونتین» با بازی «جولیا لویی درایفس» مقابل «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو» ظاهر شد تا به او بگوید که «شاهین‌چشم» مسئول مرگ خواهرش «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسون» است. پیش‌تر گزارش شده بود که پیو در سریال «شاهین‌چشم» با بازی «جرمی رنر» و «هیلی استاینفلد» در نقش «کیت بیشاپ» بازی خواهد کرد.

از داستان «خانم مارول» جزئیات در دست نیست، اما انتظار می‌رود سریالی با مضمون هویت و روابط خانوادگی باشد. «ایمان ولانی» نقش «کاملا خان» را بازی کرده و قرار است در «کاپیتان مارول ۲» نیز به «بری لارسن» ملحق شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید