news-background
news-background

تریلر Malignant: فیلم ترسناک «جیمز وان» سرانجام آماده اکران شد

اولین تریلر فیلم ترسناک «بدخواه» (Malignant) به کارگردانی «جیمز وان» منتشر شد. این فیلمساز در حین تولید چندگانه‌های بزرگ سینمایی برای استودیوها گذری کرده به ژانر وحشت و این فیلم کم‌هزینه که بی‌شباهت با «احضار» (Conjuring) نیست را ساخته که تابستان امسال پس از چند مرحله تأخیر سرانجام آماده اکران شده است.

«بدخواه» داستانی در مورد زنی با الهامات خشونت‌آمیز و وحشتناک روایت می‌کند که متوجه می‌شود آنچه تجربه می‌کند ریشه در واقعیت دارد. وقتی تحقیقات بیشتری در مورد این الهامات می‌کند، کشف می‌کند که همه آن‌ها به دوست خیالی‌اش «گابریل» برمی‌گردد که نه فقط واقعی است بلکه بدخواه و کینه‌جو نیز هست.

«آنابل والیس»، «مدی هاسون»، «جورج یانگ»، «میکول بریانا وایت»، «ژاکلین مکنزی»، «جیک آبل» و «اینگرید بیسو» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند.

وان چند ماه قبل وقتی تاریخ اکران فیلم به تغییر کرد در صفحه اینستاگرامش گفته بود:‌ «هفته گذشته سرانجام به اتمامش رساندم. این فیلم قرار بود «تریلر ترسناک کوچک» من در خلال تولید فیلم‌های بزرگ باشد، اما پاندمی باعث شد به اندازه فیلم‌های بزرگ زمانبر شود.» او اضافه می‌کند: «برای این فیلم به‌شدت هیجان‌زده‌ام. نمی‌دانم چگونه توصیفش کنم. می‌خواستم کاری اریجینال و فراتر از ژانر و متفاوت با سایر آثارم بسازم، اما همچنان فضای ژانر وحشت و تریلر که با آن بزرگ شده‌ام را حفظ کنم. جزئیات بیشتر در راه است.»

«بدخواه» ۱۰ سپتامبر در سالن‌های سینما و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید