news-background
news-background

تریلر و پوستر جدید سریال Chucky رونمایی شد؛ «شخصیت اصلی یک پسر ۱۴ ساله هم‌جنس‌گرا است»

تریلر و پوستر جدیدی برای سریال «چاکی» (Chucky) که از چندگانه «بازی بچگانه» (Child's Play) الهام گرفته شده رونمایی شد. سونی فیلم‌های «بازی بچگانه» را در سال ۲۰۱۹ ریبوت کرد، اما «دان مانسینی» خالق چندگانه داستان را با یک سریال ادامه خواهد داد.

این سریال که از شبکه Syfy پخش خواهد شد، نه تنها شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌کند و پرسش‌هایی قدیمی را در مورد زندگی «چاکی» به عنوان یک عروسک قاتل پاسخ می‌دهد، بلکه حکم یک دنباله برای چندگانه سینمایی را دارد. در این سریال علاوه بر «برد دوریف» برای صداپیشگی در نقش اصلی، «جنیفر تیلی» نیز در نقش «تیفانی ولنتاین» هم‌دست «چاکی» بازخواهد گشت. دیگر بازیگران سریال «فایونا دوریف»، «الکس وینسنت، «کریستین الیس»، «تئو برایونز»، «آلیویا الین لیند»، «بیورگوین آرونسن»، «لکسا دویگ»، و «دیوان ساوا» خواهند بود.

مانسینی سال گذشته در مصاحبه با «سای‌فای وایر» گفته بود:‌ «با این سریال تلویزیونی، مأموریت ما حفظ وحشت صریح قسمت اول یا چند قسمت اول است. اما در عین حال، می‌خواهیم این داستان پر از جزئیات را که در طول ۳۰ و چند سال و هفت فیلم ادامه داده‌ایم گسترش دهیم. فکر می‌کنم هواداران دوست داشته باشند شخصیت‌های جدیدی که در این دنیا معرفی می‌کنیم را ببینند و بدانند که چگونه با شخصیت‌های کلاسیک ما ارتباط برقرار می‌کنند. نه تنها «چاکی»، بلکه بعضی از دیگر شخصیت‌هایی که ممکن است ببینید.»

این نویسنده به‌تازگی در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» شخصیت اول سریال را هم‌جنس‌گرا توصیف کرده است: «شخصیت اصلی یک پسر ۱۴ ساله هم‌جنس‌گراست که با رفتارهای زورگویانه روبرو شده و به نحوی پس از مرگ مادرش تنها مانده. او یک هنرمند جوان است که با بخش‌هایی از عروسک‌ها مجسمه می‌سازد. او می‌بیند که «چاکی» را به فروش گذاشته‌اند و آن را می‌خرد، اما کاشف به عمل می‌آید که عروسک فراتر است از آنچه تصور می‌کرده.»

سریال «چاکی» ۱۲ اکتبر از شبکه‌های Syfy و USA پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۱۹

سناریوی فیلم‌های هالیوود تا چند وقت دیگه: اولی: سلام همجنسگرای فمنیست دومی: سلام دوجنس‌گرای سیاه‌پوست اولی: میگم برای جشن همجنسگرایانه امشب که قراره با حضور سیاه‌پوست‌های فمنیست برگزار بشه چه خوراکی‌هایی تهیه کردی؟ دومی: خوراکی‌های سیاه رنگ مخصوص همجنسگراها از فروشگاهی که تمام فروشنده‌هاش زن هستن خریدم اولی: خیلی خوبه. فقط اسلحه رو حتماً بیار چون قراره قبل از جشن، تمام مردها، تمام سفیدپوست‌ها و هر زنی که به جنس مخالف گرایش داره رو بکشیم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نتایج فیلم: امتیاز منتقدین: 150 از 100 نقد منتقدین: «دو ساعت تمام روی صندلی میخکوب شده بودم!» برنده 375 جایزه اسکار، کن، امی، مامی، پاپی، فیفی و... در بخش‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه، فیلمبرداری، جلوه‌های ویژه و... بهترین فیلم تاریخ در بین تمام ژانرها و سرورِ تمام فیلم‌های رده اول تا صد آی.اِم.دی.بی، متا، راتن و کلاً خیلی خوبه! :|

نمایش اسپویل