news-background
news-background

«رابرت داونی جونیور» به سریال Sympathizer «پارک چان ووک» و HBO پیوست

 

«رابرت داونی جونیور» پس از وداع با نقش «مرد آهنی» در «دنیای سینمایی مارول» با فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame)، اولین نقش مهم خود را در اقتباس تلویزیونی اچ‌بی‌او از رمان برنده پولیتز «همدرد» (The Sympathizer) تجربه می‌کند.

رمان «همدرد» که ترکیبی از داستان‌های تاریخی و جاسوسی است در مورد یک مأمور مخفی اهل ویتنام شمالی است که در ارتش ویتنام جنوبی نفوذ می‌کند. وقتی این مأمور به ایالات متحده تبعید می‌شود، در جامعه‌ی ویتنام جنوبی باقی می‌ماند و در تولید فیلمی در مورد جنگ ویتنام به عنوان مشاور همکاری می‌کند. این مأمور در نهایت به ویتنام بازمی‌گردد تا در مقابل کمونیست‌ها بجنگد.

«ویت تان نوین» رمان‌نویس آمریکایی-ویتنامی مارس گذشته در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که از رمان «همدرداو با همکاری استودیوی A24 و «پارک چان-ووک» به سریال تبدیل خواهد شد. رمان نوین با آثار کافکا، اورول و لوکاره مقایسه شده است. سازندگان سریال حالا به دنبال انتخاب بازیگر نقش اول سریال در مقابل داونی جونیور خواهند بود.

اکتبر سال ۲۰۲۰ گزارش شده بود که «پارک چان-ووک» یک پروژه معمایی و رمانتیک به نام «تصمیم جدایی» (Decision to Leave) با همکاری «پارک های-ایل» بازیگر فیلم «میزبان» (The Host) «بونگ جون هو» و «خاطرات قتل» (Memories of Murder) و «تانگ وی» بازیگر فیلم «کلاه‌سیاه» (Blackhat) «مایکل مان» می‌سازد. چان-ووک فیلم‌هایی چون «پیش‌خدمت» (The Handmaiden) و «اولدبوی» (Oldboy) را در کارنامه دارد.

داونی جونیور پس از «آخر بازی» در «دولیتل» (Dolittle) بازی کرد و نامزد دریافت «تمشک طلایی» شد، اما تولید این فیلم پیش از انتشار «آخر بازی» آغاز شده بود. منابع نزدیک به اچ‌بی‌او می‌گویند داونی جونیور قرار است در این سریال نقش چند شخصیت مکمل از جمله یک مأمور سیا و یک کارگردان هالیوودی را بازی کند.

در بیانه داونی جونیور آمده است: «این پروژه دقیقاً همان نوع چالشی است که به دنبالش بودم، و باور دارم که تجربه‌ای استثنائی را به مخاطبین ارائه خواهیم کرد.»

این پروژه تلویزیونی با همکاری استودیوی A24 به تولید می‌رسد. این دو کمپانی در تولید سریال برنده امی «سرخوشی» (Euphoria) و بازسازی «ایرما وپ» (Irma Vep) با بازی «آلیسیا ویکاندر» مشارکت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید