news-background
news-background

اولین کلیپ از فیلم Red Rocket «شان بیکر» منتشر شد

اولین کلیپ از «موشک سرخ» (Red Rocket) تازه‌ترین اثر «شان بیکر» پس از فیلم تحسین‌شده «پروژه فلوریدا» (Florida Project) منتشر شد. این فیلم بخش مسابقه هفتاد و سومین دوره جشنواره کن اکران شده است. فیلم قبلی بیکر در سال ۲۰۱۷ در بخش جانبی «دو هفته کارگردانان» روی پرده رفت و به یکی از بحث‌برانگیزترین عناوین آن سال تبدیل شد. منتقدین عموماً از «پروژه فلوریدا» ستایش کردند و آن را در فهرست ۱۰ فیلم برتر سال قرار دادند. به همین دلایل انتظارات از «موشک سرخ» بیکر بسیار بالاست.

در این فیلم جدید بیکر به نظر به بررسی دقیق شهروندان آمریکایی ادامه می‌دهد. داستان فیلم در مورد یک بازیگر مرد فیلم‌های مستهجن است که از لس‌آنجلس به زادگاهش تگزاس بازمی‌گردد. بعضی از منتقدین «موشک سرخ» را «سیاسی‌ترین فیلم بیکر» نامیده‌اند اما آن را در عین حال بسیار خوش‌ساخت و لذت‌بخش و فیلمبرداری «درو دنیلز» را چشم‌نواز می‌دانند.

«سایمون رکس» در نقش اصلی «میکی سیبر» بازی می‌کند در حالی که دیگر بازیگران «بری الیزابت الرود»، «سوزانا سان»، و «ایتان داربون» بوده‌اند. بیکر فیلمنامه این فیلم را با همکار قدیمی‌اش «کریس برگوچ» به نگارش درآورده که از سال ۲۰۱۲ به این سو در تمامی فیلم‌های کارگردان مشارکت کرده است. استودیوی A24 امتیاز پخش این فیلم در ایالات متحده را خریداری کرده است.

بیکر امسال در کن با «ژاک اودیار»، «اپیچاتپونگ ویراستاکول» و «اصغر فرهادی رقابت می‌کند. «موشک سرخ» ۱۴ ژوئیه در کن اکران شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید