news-background
news-background

تاریخ پخش انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf با انتشار اولین تریلر مشخص شد

 

نت‌فلیکس و سی‌دی پروجکت با برگزاری اولین رویداد «ویچرکان»، از اولین تریلر فصل دوم «ویچر» (The Witcher) و اولین تریلر انیمه «ویچر: کابوس گرگ» (Witcher: Nightmare of the Wolf) رونمایی کردند و تاریخ پخش این دو عنوان را نیز با هواداران دنیای «ویچر» به اشتراک گذاشتند. فصل دوم «ویچر» ۱۷ دسامبر آینده از راه می‌رسد، اما پیش از آن فصل اول انیمه «کابوس گرگ» در تاریخ ۲۳ آگست (۱ شهریور ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

در توصیف داستان انیمه آمده است: «دنیای «ویچر» در این فیلم انیمه که تهدید شدن «کانتیننت» توسط خطرات قدرتمند را نشان می‌دهد گسترش پیدا می‌کند.» داستان انیمه مدت‌ها پیش از وقایع سریال «ویچر» و ماجراجویی‌های «گرالت» روی می‌دهد و در عوض سرگذشت «وسمیر» استاد او را در روزهای هیولاکشی‌اش دنبال می‌کند. این پروژه توسط «لورن اشمیت هیسریش» و «باو دی‌مایو» تهیه‌کنندگان سریال «ویچر» و استودیوی کره‌ای «استودیو میر» که سابقه تولید «ولتران: مدافع افسانه‌ای» (Voltron: Legendary Defender) را دارد تولید شده است.

دی‌مایو در مورد این سریال انیمه می‌گوید: «این سریال... جذاب است چون یک عنوان منحصر به فرد است. چون سریال بر اساس کتاب‌ها ساخته خواهد شد و نه بازی‌های ویدیویی. مدیریت این نوع نگاه به پروژه جذاب بوده، ما به کتاب‌ها می‌نگریم، همیشه کتاب‌ها را می‌بینیم. اما همواره شباهت‌هایی وجود خواهد داشت زیرا اساساً از یک نقطه سرچشمه می‌گیرند.»

این تهیه‌کننده اضافه می‌کند: «وقتی که انیمه منتشر شد و مردم آن را دیدند متوجه تصمیمات بسیار ویژه‌ای که اتخاذ کرده‌ایم خواهند شد. در مورد خود فیلمنامه نیز بعضی موارد خاص وجود دارد که تنها در قالب انیمیشن می‌تواند روایت کرد. فکر می‌کنم این هیجان‌انگیزترین جنبه این انیمه برای هواداران است.»

نت‌فلیکس مینی‌سریال تحت عنوان «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) را نیز در دست ساخت دارد. فصل او «ویچر» در چهار هفته ابتدایی ۷۶ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵

بی صبرانه منتظرم

نمایش اسپویل