news-background
news-background

فیلم Tomorrow War آمازون از Justice League «زک اسنایدر»‌ پربیننده‌تر شد؛ No Sudden Move نیم میلیون خانوار بیننده داشت

آمازون آماری از بینندگان فیلم «جنگ فردا» (The Tomorrow War) که به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار از اسکای‌دنس خریداری شد منتشر نکرده، اما کمپانی «سامبا تی‌وی» گزارش می‌دهد که این اکشن علمی-تخیلی با بازی «کریس پرت» را ۲.۴۱ میلیون خانوار آمریکایی در چهار روز اول انتشار دیده‌اند.

فیلم‌های «بدون پشیمان» (Tom Clancy’s Without Remorse) و «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) آمازون پیش‌تر رکورد ۲.۳ و ۱.۶ میلیون بیننده را به جا گذاشته بودند. آمازون گزارش داده بود که فیلم کمدی «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) با بازی «ادی مورفی» پربیننده‌ترین افتتاحیه سرویس آمازون پرایم ویدیو را رقم زده است، اما هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند که این عنوان توسط چند مخاطب دیده شده است. آمازون در مورد «بورات ۲» گزارش داد که «ده‌ها میلیون بیننده» این فیلم را در آخر هفته اول انتشار دیده‌اند.

«جنگ فردا» طبق آمار «سامبا تی‌وی» رکورد ۱.۸ میلیون خانوار «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Justice League: The Snyder Cut) که از اچ‌بی‌او مکس منتشر شد را می‌شکند. «سامبا تی‌وی» بر ۳ میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند در ایالات متحده نظارت می‌کند و دیده شدن دست کم پنج دقیقه از عناوین را کافی می‌داند.

بنابر گزارش «سامبا تی‌وی»، بینندگان «جنگ فردا» شامل ۸.۹ درصد خانوار از طبقه متوسط با درآمد سالانه ۷۵-۱۰۰ هزار دلار، و ۱۰ درصد مخاطب آفریقایی تبار بوده است. تابستان گذشته نت‌فلیکس گزارش داده بود که فیلم اکشن «گارد کهن» (The Old Guard) با بازی «شارلیز ترون» که توسط اسکای‌دنس تولید شده توسط ۷۲ میلیون خانوار در سراسر دنیا دیده شده و در رده ششم پربیننده‌ترین فیلم‌های بلند تاریخ شبکه قرار گرفته است.

«جنگ فردا» سومین فیلم گران‌قیمت آمازون است که پس از «سفر با آمریکا ۲» (۱۲۵ میلیون دلار) و «بدون پشیمانی» از استودیوهای دیگر خریداری شده است. این فیلم ۲ ژوئیه در ۲۴۰ کشور پخش شد.

«پست‌وی‌او‌دی» گزارش داده است که «جنگ فردا» در آخر هفته ۴ ژوئیه در رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های پلتفرم‌های دیجیتال قرار گرفته است. در این گزارش آمده است که مردان و زنان بالاتر از ۳۵ ساله بیشترین درصد مخاطبین را تشکیل می‌داده‌اند و ۵۳ درصد دیدن فیلم را به دیگران توصیه می‌کنند.

آمازون می‌گوید «جنگ فردا» در کشورهای برزیل، هند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، استرالیا، مکزیک، آرژانتین و ژاپن رکوردشکنی کرده اما باز هم آمار دقیق‌تری از بینندگان ارائه نداده است.

علاوه بر این، «سامبا تی‌وی» گزارش داده است که فیلم جنایی «حرکت ناگهانی ممنوع» (No Sudden Move) به کارگردانی «استیون سودربرگ» در ۵۶۷ هزار خانوار آمریکایی در چهار روز اول انتشار از اچ‌بی‌او مکس دیده شده است. این رکورد پایین‌تر از فیلم موزیکال «در ارتفاعات» (In the Heights) اچ‌بی‌او مکس است که در سالن‌های سینما هم اکران شده و ۶۹۳ هزار خانوار را پای تلویزیون نشانده بود.

در این گزارش آمده است که حدود ۱۱ درصد از مخاطبین «حرکت ناگهانی ممنوع» از طبق ثروتمند آمریکا با درآمد سالانه ۱۵۰-۲۰۰ هزار دلار در سال بوده‌اند، ۱۴ درصد از بینندگان ۲۰-۲۴ ساله، و ۴۶ درصد آفریقایی تبار بوده‌اند. «حرکت ناگهانی ممنوع» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۸ درصد دریافت کرد در حالی که «جنگ فردا» امتیاز ۵۴ درصد گرفت.

داستان «جنگ فردا» در مورد گروهی از سفرکنندگان در زمان است که به سال ۲۰۵۱ می‌روند تا پیامی فوری به دنیا بدهند: اینکه ۳۰ سال بعد بشر در جنگ علیه موجوداتی فضایی مغلوب خواهد شد. تنها امید برای بقا این است که سربازان و شهروندان به آینده سفر کنند و به مبارزه ملحق شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید