news-background
news-background

فیلم Paddington 3 از اوایل سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری خواهد شد

در اولین روز برگزاری جشنواره کن ۲۰۲۱، استودیوکانال تأیید کرد که فیلمبرداری «پدینگتون ۳» (Paddington 3) در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ تولید خواهد شد.

قسمت سوم این چندگانه تحسین‌شده با داستانی از «پل کینگ»، «سایمون فارنابی» و «مارک برتون» سازندگان قسمت‌های اول و دوم و فیلمنامه‌ای نوشته «مارک برتون»، «جان فاستر» و «جیمز لامونت» تولید خواهد شد. این چندگانه یکی از برندهای پرچمدار استودیوکانال است که تا سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۱ میلیون دلار بر روی تولید محتوا سرمایه‌گذاری می‌کند. استودیو کانال فصل سوم «ماجراجویی‌های پدینگتون» (The Adventures Of Paddington) را نیز به تولید می‌رساند.

این استودیو در کن تأیید کرد که پروژه «نقش‌آفرینی» (Role Play) با بازی «کیلی کوئوکو»، و فیلم «جادوگر جنگ» (War Magician) با بازی «بندیکت کامبربچ» و کارگردانی «کالین ترورو» را در سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری خواهد کرد. فیلم دیگر کامبربچ تحت عنوان «زندگی پرشور لویی وین» (The Electrical Life Of Louis Wain) پاییز امسال پخش خواهد شد.

در دو فیلم قبلی «پدینگتون» (Paddington) که تحسین منتقدین را برانگیخت، لایو-اکشن و تصاویر تولید شده با رایانه در هم آمیخته شده بود. این دو فیلم به ترتیب ۲۸۰ و ۲۲۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند. پخش «پدینگتون ۲» (Paddington 2) در ایالات متحده با ورشکستگی کمپانی واینستین به دنبال رسوایی «هاروی واینستین» در سال ۲۰۱۷ با مشکلاتی مواجه بود. این کمپانی امتیاز پخش فیلم را به برادران وارنر واگذار کرد. «بن ویشا» در فیلم «پدینگتون» و سریال «ماجراهای پدینگتون» (The Adventures of Paddington) که آن هم محصول استودیوکانال است در نقش خرس «پدینگتون» صداپیشگی کرده است.

استودیوکانال در کن فیلم «ناگهان» (Suddenly) با بازی «جیک جیلنهال» و «گربه‌دوست» (Cat Person) را به فروش گذاشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید