news-background
news-background

حامد سلیمان‌زاده داور فیپرشی در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن شد

حامد سلیمان‌زاده، نویسنده، منتقد، مدرس هنر و فیلمساز، به عنوان یکی از داوران فیپرشی در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن فرانسه معرفی شد. به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حامد سلیمان‌زاده با دعوت رسمی کلاوس اِدِر، دبیر فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم جهان (فیپرشی) بر روی صندلی داوری بخش «دو هفته کارگردانان» و «هفته منتقدین» هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن که از ۱۵ تا ۲۶تیر ۱۴۰۰ به شکل حضوری برگزار می‌شود، می‌نشیند و همکاران او در این بخش استیو سولِر میرالِس از اسپانیا و بارابارا لورِی از فرانسه، از منتقدان سرشناس سینمای جهان هستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیش‌ از این نیکی کریمی، عباس کیارستمی، کتایون شهابی و... به داوری این رویداد مهم سینمایی جهان دعوت شده بودند و سلیمان‌زاده اولین منتقد ایرانی است که داور فیپرشی در کن شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید