news-background
news-background

تاریخ پخش سریال The North Water «کالین فارل» از AMC+؛ معرفی دیگر پروژه‌های جدید شبکه

شبکه AMC+ با انتشار تصاویری از «آب‌های شمالی» (The North Water) تاریخ پخش این سریال با بازی «کالین فارل» را اعلام کرد.

این مینی‌سریال درام پنج اپیزودی که ۱۵ ژوئیه از AMC+ و پاییز آینده از BBC Two روی ایر خواهد رفت، بر اساس رمان پرفروشی نوشته «ایان مک‌گوایر» ساخته شده و فارل در آن نقش «هنری درکس» را بازی می‌کند، قاتلی خونسرد که به همراه «پاتریک سامنر» با بازی «جک اوکانل»، جراح سابق ارتش سفری به قطب آغاز می‌کند. «اندرو هی» که با فیلم‌های مستقل «۴۵ سال» (45 Years) و «آخر هفته» (Weekend) شناخته می‌شود، خالق، نویسنده و کارگردان این مینی‌سریال است.

شبکه AMC+ اعلام کرده است که فیلم ابرقهرمانی «دشمن بزرگ» (Archenemy) را نیز در تاریخ ۱ ژوئیه روی ایر می‌برد. در این فیلم «جو مانگانیلو» نقش مردی را بازی کرده که پس از ورود از دنیایی دیگر ادعا می‌کند که قدرت‌های ماورائی‌اش را از دست داده. او با همکاری یک نوجوان به نام «همستر» یک سندیکای مواد را از بین می‌برد. این فیلم قرار بود در سالن‌های سینما اکران شود اما در نهایت به صورت انحصاری به شبکه AMC+ می‌رود. «ایمی سایمتس»، «گلن هاورتون»، و «اسکایلن بروکس» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«حیوان باید بمیرد»‌ (The Beast Must Die) بازگویی مدرن رمانی به همین نام نوشته «نیکلاس بلیک» به شکل یک سریال درام است که ۵ ژوئیه از AMC+ پخش خواهد شد. «کاش گامبو»، «جرد هریس» و «بیلی هاول» دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند. داستان «حیوان باید بمیرد» در مورد زنی است که شروع می‌کند به تحقیق در مورد سانحه‌ای رانندگی که منجر به قتل فرزندش شده.

شبکه AMC مجموعه‌ای تحت عنوان «مردگان متحرک: پیشینه‌ها» (The Walking Dead: Origins) که بر روی شخصیت‌های محبوب «مردگان متحرک» تمرکز می‌کند را نیز ۱۵ ژوئیه و در آستانه پخش فصل یازدهم «مردگان متحرک» پخش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید