news-background
news-background

اولین تریلر انیمیشن Sing 2 با صداپیشگی «اسکارلت جوهانسن» و «متیو مک‌کانهی»

 

«گرث جنینگز» شش سال پس از معرفی حیوانات انسان-گونه کالاتونیا به مخاطبین با فیلم انیمیشن «آواز» (Sing)، با دنباله‌ای بازگشته است. در قسمت اول، «باستر مون» برای نجات یک تئاتر یک مسابقه خوانندگی ترتیب می‌دهد و رؤیای خوانندگی دیگران را به واقعیت تبدیل می‌کند. در «آواز ۲» (Sing 2) شخصیت‌های باستر، رزیتا، مایک، اش، جانی و گانتر بازمی‌گردند.

در قسمت جدید باستر و دوستانش جاه‌طلبی‌های دیگری دارند و آماده می‌شوند «تئاتر ماه» را به مقصد شهر ترک کنند. آن‌ها برای موفقیت اسطوره راک «کلی کالووی» را تشویق می‌کنند به آن‌ها ملحق شود.

«متیو مک‌کانهی»، «ریس ویترسپون»، «اسکارلت جوهانسن»، «نیک کرال»، «تارون اجرتون» و «توری کلی» برای صداپیشگی بازمی‌گردند. «بابی کاناواله»، «لتشیا رایت»، «اریک آندره» و «چلسی پرتی» نیز از جمله صداپیشگان جدید چندگانه خواهند بود. «فرل ویلیامز»، «بونو» و «هالزی» موزیسین‌های این فیلم بوده‌اند.

جنینگز برای نویسندگی و کارگردانی دنباله برای استودیوی ایلومینیشن بازگشته است. این فیلم قرار بود دسامبر گذشته در سالن‌های سینما اکران شود، اما پاندمی موجب شد که نمایش فیلم توسط یونیورسال به ۲ ژوئیه امسال موکول شود. این استودیو سپس «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise Of Gru) را برای تابستان امسال آماده کرد و در نهایت انیمیشن «آواز ۲» را به دسامبر فرستاد.

«آواز ۲» ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۶

همه جیق دست هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

نمایش اسپویل