news-background
news-background

فصل دوم سریال پربیننده Cruel Summer ساخته می‌شود؛ سریال American Gigolo از شوتایم سفارش ساخت گرفت

شبکه Freeform سفارش ساخت فصل دوم سریال «تابستان ظالمانه» (Cruel Summer) را صادر کرد. این تصمیم در آستانه پخش قسمت پایانی فصل اول که سه‌شنبه شب روی ایر رفت اتخاذ شده است.

با این حال، نحوه بازگشت این سریال در حال حاضر نامشخص است. این احتمال وجود دارد که در فصل دوم داستان به کلی جدیدی با همین بازیگران روایت شود. این سریال درام به تهیه‌کنندگی «جسیکا بیل» با ۲.۶۵ میلیون بیننده در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله و ۱.۳۳ میلیون بیننده در میان بینندگان ۱۳ تا ۳۴ ساله نیز رکورد شبکه را شکسته است.

این سریال یک تریلر روانشناسانه در مورد دو زن است: کیت والیس، دختری محبوب با یک زندگی فریبنده که روزی ناپدید می‌شود، و جانت ترنر، یک دختر نرد و جویای نام که مسئول ناپدید شدن کیت می‌دانندش. همه نشانه‌ها از خطای جانت حکایت می‌کنند، اما ممکن است کیت آن دختری که می‌نمایانده نبوده باشد. داستان سریال در طول سه تابستان و از زاویه دیده شخصیت‌های مختلف بازگو شده و شرح داده می‌شود که چگونه دختری به ظاهر مهربان می‌تواند منفورترین فرد آمریکا تبدیل شود.

«الیویا هولت»، «کیارا اورلیا»، «مایکل لندز»، «فروی گوتیرز»، «هارلی کویین اسمیت»، «آلیوس بارنز»، «بلیک لی» و «بروکلین سودانو» از جمله بازیگران سریال بوده‌اند. «تابستان ظالمانه» محصول استودیوی ای‌وان اینترتینمنت بوده و «برت وی. رویال» پدیدآورنده و سرپرست نویسندگان آن است.

این هفته شبکه شوتایم سفارش ساخت سریال «ژیگولو آمریکایی» (American Gigolo) با بازی و تهیه‌کنندگی «جان برنتال» را صادر کرد. نویسنده و کارگردان این سریال «دیوید هالندر» خواهد بود. برنتال نقش «جولین کین» را بازی می‌کند که می‌کوشد جایگاهش را در صنعت سکس لس‌آنجلس بیابد.

دیگر بازیگران سریال «گرچن مول» در نقش معشوقه کین، «رزی اودانل» در نقش یک کارآگاه، «لیزی بروشره» در نقش یک کارگر جنسی، «گابریل لابل» در نقش نسخه جوان‌تر کین و «لیلند اورسر» در نقش یک میلیاردر فعال در زمینه تکنولوژی خواهند بود.

برنتال اخیراً در فیلم «فورد علیه فراری» (Ford v Ferrari) دیده شده و به تازگی بازی در فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) و «خیل قدیسان نیوآرک» (Many Saints of Newark)‌ را به پایان رسانده است. او در تلویزیون با بازی در «پانیشر» (The Punisher) و «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به شهرت رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید