news-background
news-background

سریال Zoey’s Extraordinary Playlist پس از دو فصل در NBC کنسل شد؛ واکنش نویسنده و بازیگران

بازیگران «پلی‌لیست فوق‌العاده زویی» (Zoey’s Extraordinary Playlist) ممکن است غزل خداحافظی‌شان را خوانده باشند. شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد که فصل سوم این سریال موزیکال را تولید نمی‌کند. این سریال نزدیک به چهار هفته پس از پخش اپیزود پایانی فصل دوم کنسل شده است.

ماه گذشته گزارش شد که احتمال منتقل شدن «پلی‌لیست فوق‌العاده زویی» به سرویس استریمینگ پیکاک وجود دارد، اما این شبکه در نهایت تصمیم گرفته که سفارش ساخت این موزیکال را صادر نکند. این سریال علاوه بر عملکرد کم‌نظیر در پلتفرم‌های دیجیتال، جوایزی نیز دریافت کرده است.

پیش از پخش قسمت پایانی فصل دوم، «آستین وینزبرگ» خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال به «ددلاین» گفته بود که به تولید فصل سوم «خوش‌بین» است: «به نظر می‌رسد که شور و شوق زیادی پیرامون سریال وجود دارد، و افرادی که سریال را دیده‌اند آن را واقعاً دوست دارند، ما نیز در ان‌بی‌سی از حمایت‌هایی زیادی برخورداریم.»

پخش فصل دوم «زویی» در ان‌بی‌سی با وقفه‌ای همراه بود. این فصل در ماه ژانویه روی ایر رفت و پس از شش اپیزود متوقف و دوباره در انتهای ماه مارس بازگشت. در این سریال به نویسندگی «آستین وینزبرگ»، «جین لوی»، «اسکایلر آستین»، «الکس نیوول»، و «لورن گراهام» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

لوی در این سریال نقش «زوئی کلارک» را بازی می‌کند، یک برنامه‌نویس کامپیوتر باهوش که در سان‌فرانسیسکو به دنبال یافتن جایگاه خود است. زوئی که همیشه بیشتر به شنیدن پادکست علاقه‌مند بوده تا ترانه‌های پاپ، پس از یک رویداد عجیب به واسطه‌ی‌ آهنگ‌های پاپ می‌تواند افکار و تمایلات افراد پیرامونش را بخواند.

تمامی اپیزودهای این سریال بر روی سرویس استریمینگ جدید کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال موسوم به «پیکاک» (Peacock) قرار گرفته است.

به دنبال لغو تولید فصل سوم، وینزبرگ در شبکه‌های اجتماعی از هواداران خواسته است شبکه جدیدی برای سریال پیدا کنند: «بسیار خوب. این هم از این. همه متوجه شدند. ان‌بی‌سی/پیکاک تصمیم گرفت فصل دیگری از سریال را نسازد. بعداً در موردش حرف می‌زنیم. اما در حال حاضر نمی‌خواهم باور کنم که کار سریال تمام شده. عشق و تمایل زیادی برای سریال وجود دارد و هوادارانش بی‌نظیرند. کاری که باید انجام داد این است.»

وینزبرگ اضافه می‌کند: «من معتقدم که در شبکه‌ای دیگر شانس داریم. اما هرچه هواداران بیشتر از سریال پشتیبانی کنند بهتر است. لطفاً توییت کنید #پلی‌لیست‌زویی‌رانجات‌دهید (SaveZoeysPlaylist) بیایید این هشتگ را ترند کنیم و به تصمیم‌گیرندگان بفهمانیم که اشتیاق برای سریال زیاد است. در ضمن از راهکارهای دیگر برای اثبات علاقه هواداران به سریال استقبال می‌کنیم.»

لوی که برای بازی در این سریال نامزد گلدن گلوب شده، از هواداران قدردانی و آن‌ها را به استفاده از هشتگ نویسنده تشویق کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید