news-background
news-background

«مایک مایرز» در سریال Pentaverate نت‌فلیکس نقش ۷ شخصیت مختلف را بازی می‌کند

«کن جونگ»، «کیگان مایکل کی»، «دبی مازار»، «ریچارد مک‌کیب»، «جنیفر ساندرز» و «لیدیا وست» به سریال «پنتاوریت» (The Pentaverate) نت‌فلیکس ملحق شدند. پیش‌تر گزارش شده بود که «مایک مایرز» در این مینی‌سریال کمدی نیم-ساعته نقش‌آفرینی خواهد کرد. تولید شش اپیزود این سریال آغاز شده و مایرز قرار است در نقش ۷ شخصیت مختلف بازی کند.

مایرز خالق سریال و «تیم کرکبی» (Fleabag) کارگردان سریالی است که می‌پرسد: «چه می‌شود اگر یک جمع سری متشکل از پنج نفر از زمان «طاعون سیاه» در سال ۱۳۴۷ میلادی دنیا را برای همیشه تحت نفوذ خود گرفته باشند؟» داستان از جایی آغاز می‌شود که یک ژورنالیست کانادایی به مأموریتی برای کشف حقیقت و نجات خودش و دنیا می‌رود.

ستاره «آستین پاورز» (Austin Powers)، «شرک» (Shrek) و «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live)، تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه کربی و «جان لاینز» است که در قسمت دوم و سوم «آستین پاورز» با مایرز همکاری کرده است.

جونگ یکی از داوران مسابقه «خواننده نقاب‌دار» (Masked Singer) است که با فیلم «خماری» (Hangover) به شهرت رسید. کی در سریال کمدی موزیکال «اشمیگادون» (Schmigadoon) اپل تی‌وی+ بازی خواهد کرد و اخیراً در فیلم موزیکال «پرام» (The Prom) دیده شده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید