news-background
news-background

تیزر Shrink Next Door و دیگر فیلم‌ها و سریال‌های تابستانی اپل تی‌وی+

 

«پل راد» و «ویل فرل» در «روان‌پزشک همسایه» مجدداً همکاری کرده‌اند.

 

اولین تصاویر از سریال جدید «روان‌پزشک همسایه» (Shrink Next Door) اپل تی‌وی+ رونمایی شد. اپل تی‌وی+ علاوه بر این سریال کمدی، تیزر فصل جدید بسیاری دیگر از سریال‌هایش از جمله «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show)، «دیدن» (See) و «تد لسو» (Ted Lasso) را نیز به به اشتراک گذاشته است.

«پل راد» و «ویل فرل» در «روان‌پزشک همسایه» پس از فیلم «گوینده» (Anchorman) دوباره همکاری کرده‌اند. «کاترین هان»‌که اخیراً در سریال «وانداویژن» (WandaVision) دیده شده، دیگر بازیگر سریال خواهد بود.

«روان‌پزشک همسایه» داستانی الهام گرفته شده از رویدادهای واقعی روایت می‌کند و یک کمدی تلخ توصیف شده است که رابطه‌ی عجیب یک روان‌پزشک به نام دکتر هرشکوف با بازی راد با یکی از بیماران قدیمی‌اش «مارتی» با بازی فرل را به تصویر می‌کشد. روان‌پزشک داستان در طول شکل‌گیری این رابطه، به آرامی وارد زندگی مارتی می‌شود و حتی به خانه‌ی او می‌رود و مدیریت شغل او را عهده‌دار می‌شود. «کاترین هان» نقش خواهر «مارتی» را بازی خواهد کرد.

نویسندگی سریال به «جورجیا پریچت» سپرده شده است. او در حال حاضر یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال برنده‌ امی «وراثت» (Succession) است و پیش‌تر در سریال کمدی تحسین‌شده‌ «ویپ» (Veep) شبکه‌ی HBO سابقه‌ی نویسندگی دارد. «مایکل شوالتر» اپیزودهای این سریال را کارگردانی کرده است. شوالتر بیشتر به خاطر فیلم نامزد اسکار «بیمار بزرگ» (The Big Sick) با بازی «کمیل نانجیانی» و «زوئی کازان» شناخته می‌شود.

تاریخ پخش «روان‌پزشک همسایه» از اپل تی‌وی+ هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید