news-background
news-background

تریلر Demonic «نیل بلومکمپ» منتشر شد

کارگردان «چپی» و «منطقه ۹» آماده انتشار فیلمی جدید است.

 

تریلر «شیطانی» (Demonic) تازه‌ترین فیلم «نیل بلومکمپ» در مقام نویسنده و کارگردان منتشر شد. این تریلر جزئیات زیادی در مورد داستان فیلم فاش نمی‌کند، اما وعده تصاویر و لحظات هولناکی را می‌دهد.

«کارلی پوپ» در «شیطانی» نقش زن جوانی را بازی می‌کند که آزادکننده نیروهای وحشتناک شیطانی به قدمت چندین دهه است. دیگر بازیگران فیلم «کریس ویلیام مارتین» (Supergirl)، «مایکل راجرز» (Two for the Money)، و «ناتالی بلات» (Riverdale) خواهند بود. «شیطانی» اولین فیلم بلومکمپ پس از «چپی» (Chappie) است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد.

بلومکمپ پیش از «چپی»، در سال ۲۰۱۳ فیلم «الیسیوم» (Elysium) و در سال ۲۰۰۹ اولین فیلم بلندش «منطقه ۹» (District 9) را ساخته بود. «منطقه ۹» برای این کارگردان نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم را در پی داشت.

فیلم «شیطانی» در حین پاندمی در کشور کانادا فیلمبرداری شده و به نظر می‌رسد که با ژانر علمی-تخیلی همیشگی کارگردان فاصله دارد. تابستان امسال فیلم‌های ترسناک دیگری چون «مکانی آرام ۲» (A Quiet Place Part II) و «احضار: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) منتشر شده‌اند، اما «شیطانی» فیلمی بسیار کم‌هزینه‌تر است.

«شیطانی» ۲۰ آگست در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید