news-background
news-background

تریلر مستند Roadrunner: سفری فراموش‌نشدنی و صمیمانه تا آنتونی بوردین

 

«مورگان نویل» کارگردان فیلم می‌گوید: «او نه به‌رغم نواقصش بلکه به علت آن‌ها با مردم ارتباط برقرار می‌کرد.»

 

تریلر مستند «رهرو: فیلمی در مورد آنتونی بوردین» (Roadrunner: A Film About Anthony Bourdain) همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد درگذشت «آنتونی بوردین» منتشر شد. «مورگان نویل» با همکاری فکوس فیوچرز این فیلم را کارگردانی کرده و با این تریلر وعده می‌دهد که مخاطبین را به سفری صمیمانه به زندگی شخصی و حرفه‌ای بوردین ببرد. نویل بیشتر با مستند برنده اسکار «۲۰ پا تا ستاره شدن» (20 Feet from Stardom)، «بهترین دشمنان» (Best of Enemies) و «همسایه من می‌شوی؟» (Won’t You Be My Neighbor) شناخته می‌شود.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «مهم نیست کجا می‌روید. مهم این است که چه باقی می‌گذارید. آنتونی بوردین سرآشپز، نویسنده، ماجراجو و پرووکاتور زندگی‌اش را بدون شرمساری زیست. «رهرو» نگاهی صمیمانه به پشت صحنه تبدیل شدن سرآشپزی ناشناس به یک نماد فرهنگی سرشناس است. این مستند دقیق به کارگردانی «مورگان نویل» برنده اسکار طنین‌انداز حضور و صدای اوست، همان‌گونه که او جهان پیرامونش را تحت تأثیر قرار می‌داد.»

«رهرو» اولین بار ۱۱ ژوئن در جشنواره فیلم ترایبکا اکران خواهد شد. جسم بی‌جان بوردین ژوئن سال ۲۰۱۸ در سن ۶۱ سالگی در هتلی در فرانسه کشف شد. سپس تأیید شد که علت مرگ او خودکشی بوده است. بوردین در سال ۲۰۰۰ کتاب پرفروش «محرمانه آشپزخانه» (Kitchen Confidential) را منتشر کرد و سریال‌های تلویزیونی بسیاری از جمله «مناطق ناشناخته» (Parts Unknown) را تولید کرد.

«رهرو» ۱۶ ژوئیه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید