news-background
news-background

«سایمون کاول» حضور در X Factor اسرائیل را به «دلایل شخصی» لغو کرد

 

کاول از داوری در مسابقه «فاکتور اکس» اسرائیل که قرار بود تابستان امسال فیلمبرداری شود کناره‌گیری کرده است.

 

‍«سایمون کاول» حضور در مسابقه «فاکتور اکس» (X Factor) اسرائیل را به «دلایل شخصی» لغو کرد. این تهیه‌کننده برای داوری مسابقه در فصل تابستان قراردادی منعقد کرده بود.

سخنگوی استودیوی «رشت» که مسابقه «فاکتور اکس» اسرائیل را تولید کرده به «ورایتی» می‌گوید کاول «به دلایل شخصی» از داوری در این برنامه کناره‌گیری کرده است. در حال حاضر مشارکت کاول در پشت صحنه این پروژه مشخص نیست. شایعه کناره‌گیری کاول باعث شد که نماینده «رشت» هفته گذشته اعلام کند اعضای گروه کاول با وقوع درگیری‌های خونین میان اسرائیل و فلسطین ابراز «نگرانی جدی» کنند، اما در آن زمان تصمیم نهایی اتخاذ نشد.

برنده این فصل از «فاکتور اکس» نماینده اسرائیل در مسابقه یوروویژن سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

کاول ۶۱ ساله که در حال حاضر داور «آمریکا استعداد دارد» (America's Got Talent) است، قرار بود به همراه برنده یوروویژن «نتا بارزیلای» و خوانندگان اسرائیلی دیگر در «فاکتور اکس» اسرائیل حاضر شود. این مسابقه از سال ۲۰۱۳ در اسرائیل برگزار می‌شود، اما نسخه بریتانیایی آن در سال ۲۰۰۴ توسط کاول خلق شد و ستارگان بسیاری به صنعت موسیقی معرفی کرد. کاول در نسخه آمریکایی «فاکتور اکس» نیز به عنوان داور حاضر شده و موجب شکل‌گیری گروه‌هایی مانند «فیفت هارمونی» شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۳۳

خب سوژه پاره کردن اینم جور شد از فردا هزار جور وصله بهش میچسبونن یهودی ستیزی که حتما

نمایش اسپویل