news-background
news-background

بازیگران Sucker Punch خواستار انتشار «کات اسنایدر» برای این فیلم شدند

به لطف موفقیت جنبش «کات اسنایدر» که به انتشار کات کارگردان «لیگ عدالت» (Justice League) به شکل یک فیلم چهار ساعته از اچ‌بی‌او مکس شد، عبارت «کات اسنایدر» برای همیشه با نام «زک اسنایدر» گره خورد. این کارگردان به‌تازگی فیلم «ارتش مردگان» (Army of the Dead) را از نت‌فلیکس منتشر کرده و قرار است با دنباله و پیش‌درآمدهایی دنیای این فیلم زامبی را گسترش دهد.

اسنایدر اخیراً در مصاحبه با «ونتی فر» فاش کرد که کات طولانی‌تری از فیلم «ساکر پانچ»‌ (Sucker Punch) که در سال ۲۰۱۱ اکران شد وجود دارد. او می‌گوید: «این فیلمی است که من با همکاری دوستم «استیو شیبویا» نوشتم و ما مدت‌ها بود که در موردش حرف می‌زدیم چون برای من فیلمی بود که قدر دانسته نشد، اما از بسیاری جهات یک فیلم اعتراضی است. فیلمی در مورد ژانر است، در آن زمان از من می‌پرسیدند چرا چنین لباس‌هایی به تن دخترها کرده‌اید و من همیشه می‌گفتم: «من این لباس‌ها را به تنشان نکرده‌ام، شما کرده‌اید.» همیشه فیلم را به عنوان اعلام جرم فرهنگ عامه می‌دانستم. اما در آن زمان انتقاداتی برخلافش به من می‌شد، مثل یک فیلم ضد-جنسیتی و پرسروصدا، اما ساختنش لذت‌بخش بود و تا امروز هنوز دوستش دارم. اولین باری بود که واقعاً مجبور شدم ساختار فیلم را بیشتر تجاری بنا کنم و در ضمن کات کارگردانی از آن فیلم وجود دارد که هنوز منتشر نشده. این را با صدای بلند می‌گویم.»

«امیلی براونینگ»، «ابی کورنیش»، «جنا مالون»، «ونسا هاجنز»، «جیمی چانگ»، «اسکار آیزک» و «جان هم» از جمله بازیگران این فیلم بودند که با بودجه ۸۲ میلیون دلاری به تولید رسید.

در پی انتشار این مصاحبه اسنایدر، بعضی از بازیگران فیلم و هواداران خواستار انتشار «ساکر پانچ زک اسنایدر» شدند. «جنا مالون» در صفحه توییترش از هشتگ «اسنایدر پانچ را منتشر کنید» استفاده کرد و «ابی کورنیش» در صفحه اینستاگرامش گزارش‌های پیرامون مصاحبه اسنایدر و وجود کات کارگردان «ساکر پانچ» را به اشتراک گذاشت.

«ساکر پانچ» توسط استودیوی برادران وارنر ساخته و پخش شده است. این استودیو بنابر اعلام اسنایدر تمایلی به ادامه همکاری با کارگردان ندارد، بنابراین به نظر نمی‌رسد که این بار تقاضای هواداران برای انتشار کات طولانی فیلم برآورده شود. اسنایدر ماه گذشته همکاری با برادران وارنر برای خلق دنیای سینمایی «اسنایدرورس» را مانند «شکنجه» توصیف کرده و می‌گوید نمی‌داند چرا «روی اعصاب» استودیو بوده است: «کار بر روی «کات اسنایدر» از «لیگ عدالت» جذاب و لذت‌بخش بود. اما برادران وارنر تمام مدت مرا به هر دلیلی که بود شکنجه دادند؛ نمی‌توانند این کار را نکنند. نمی‌دانم چرا من روی اعصابشان هستم چون راستش را بخواهید سعی نمی‌کنم که باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۳۴

همینجوریشم بشدت کشدار بود معلوم نیست چقدر میخواد کشدارش بکنه

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۰

چه مسخره شده. باید همه فیلم های زک اسنایدر رو با کات کارگردان پخش کنن که دیگه این مزخرفات تموم بشه و دیگه این جور چیزها رو نخونیم. حالا انگار چقدر کارگردان خوبی هست که هی اصرار می کنن با کات اون پخش بشه.

نمایش اسپویل